Таргетована реклама - це найшвидший спосіб отримати грошову віддачу з соцмереж.
Користувацькі кластери налаштовуються на основі інтересів користувачів, їх демографічних, територіальних даних та зазначених ними професій. Так ви отримуєте цільову теплу аудиторію з уже сформованим бажанням та готовністю зробити покупку.
Цілі таргетованої реклами:
✔ підвищення трафіку на зовнішні ресурси (сайт, блог, лендінги);
✔ отримання заявок та продаж продукту;
✔ залучення підписників в спільноти;
✔ збільшення охоплення публікацій в соцмережах.
Опис
Для запуску рекламної кампанії потрібен зареєстрований акаунт у Facebook, а також бізнес-сторінка та рекламний кабінет, до якого прив'язана карта для списань. Якщо ви їх не маєте, ми самостійно створимо акаунт та кабінет, і вже після налаштуємо рекламу. Налаштування кампаній відбувається в сервісі Ads Manager.
Етапи налаштування таргетованої реклами:
-
визначення цілей рекламної кампанії;
-
налаштування аудиторій (параметри, плейсменти, графік показів, бюджет, стратегія оптимізації);
-
вибір форматів реклами (зображення, відео та слайд-шоу, кільцева галерея, добірка, каталог, Stories);
-
створення оголошень (зображення, utm-мітки, група оголошень, текст, кнопка СТА);
-
проходження модерації;
-
запуск рекламної кампанії;
-
a/b тестування оголошень та відбір ефективних;
-
аналітика, оптимізація, звітність.
Правильне налаштування таргетованої реклами в Facebook та Instagram принесла нашому клієнтові приріст трафіку на 60% та продажів на 50%:
Ми аналізуємо показники роботи таргету, тестуємо креативи, оновлюємо аудиторії. Так ми досягаємо більшої віддачі реклами.
Термін виконання - від 1 місяця
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство