Повернутися до списку

Look-alike аудиторія

Look-alike аудиторія — це аудиторія користувачів, яка автоматично підібрана рекламним майданчиком на основі інформації про інтереси, характеристики та поведінку ваших реальних клієнтів. Look-alike або схожі аудиторії використовуються для запуску таргетованої реклами в Instagram, Facebook чи Google. Таким чином компанія отримує змогу збільшити охоплення, але показувати рекламу не просто холодній аудиторії, а людям, схожим на тих, кого вже цікавлять ваші товари чи послуги.

Для створення look-alike аудиторії потрібно попередньо зібрати інформацію про існуючих користувачів. Для цього є інструменти, як Facebook Pixel, які встановлюються на сайт та відслідковують певні події. Наприклад, дізнайтеся:

  • хто проводить на сайті багато часу;

  • хто переходить на сайт за іншими рекламними оголошеннями;

  • хто додає товар у кошик;

  • хто здійснює покупку;

  • хто зареєструвався на сайті або заповнив форму.

Коли система збере достатню кількість інформації про користувачів, то ви отримаєте змогу створити схожу аудиторію. Зібрані дані можна використати для сегментації користувачів та створити схожу аудиторію саме за вибраними параметрами. Чим більше інформації ви надасте системі, тим більш якісну аудиторію вона підбере. Також варто задати деякі налаштування вручну, щоб звузити підібрану аудиторію. Задайте для look-alike аудиторії параметри геотаргетингу та інші додаткові характеристики, якщо хочете зробити рекламу більш точною.

Використання look-alike аудиторій має ряд важливих переваг:

  • легко створюються;

  • дозволяє вийти на нову аудиторію потенційних клієнтів;

  • економить бюджет просування, адже знижується ризик марної витрати грошей на холодну аудиторію;

  • збільшує ефективність реклами, тому що її бачить аудиторія, яка може бути зацікавлена в ваших товарах чи послугах.

За допомогою цього рекламного інструменту ви зможете тестувати нові аудиторії, але робити це з меншим ризиком для себе. Вам не доведеться шукати потенційних клієнтів з нуля, витрачаючи багато часу та грошей. Ви будете використовувати вже готову базу та доповнювати її новими характеристиками для пошуку кращого рішення. Втім варто не забувати регулярно оновлювати інформацію про існуючих клієнтів, щоб система також оновлювала дані для look-alike аудиторій. Рекламний майданчик буде використовувати характеристики та інтереси нових клієнтів, що дозволить додатково збільшити охоплення.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів