Повернутися до списку

Бізнес-сторінка Facebook

Бізнес-сторінка Facebook — це профіль, створений спеціально для бізнесу. Бізнес-сторінка відкриває нові можливості для взаємодії з користувачами соцмережі та дає доступ до додаткових параметрів профілю. Створення бізнес-сторінки Facebook доступне всім користувачам соціальної мережі і не вимагає грошей. Для цього достатньо мати особистий профіль у Facebook та перевести його у відповідний режим роботи. Далі керування та налаштування сторінки відбувається за допомогою спеціального інструменту — Facebook Business Manager.

Під час створення бізнес-сторінки Facebook необхідно вказати декілька базових параметрів:

  • категорія бізнесу, наприклад інтернет-магазин;
  • назва сторінки, яка має відповідати назві бінеса;
  • логотип чи фото сторінки;
  • контактна інформація;
  • опис сторінки.

Для збільшення охоплення аудиторії та просування свого бізнесу на Facebook можна використовувати платну рекламу. Для цього на майданчику є інструмент Facebook Ads Manager, який дозволяє створювати рекламні оголошення. Оголошення будуть показуватися на бізнес-сторінці, стрічці новин користувачів та інших місцях у соціальній мережі.

Після створення бізнес-сторінки Facebook власнику профілю будуть доступні додаткові можливості.

  1. Статистика сторінок. Facebook надасть статистику відвідувань сторінки, щоб користувач міг дізнатися, яку аудиторію приваблює, як часто вони взаємодіють із контентом та багато іншого. Це допоможе визначити, які методи просування найкраще працюють для вашого бізнесу.
  2. Налаштування контактної інформації. На сторінку можна додати контактний телефон, адресу, електронну пошту та іншу інформацію, яка допоможе зв'язатися з компанією.
  3. Спілкування з клієнтами. Компанія може використовувати Facebook Messenger для спілкування з клієнтами, відповідати на їхні запитання та коментарі. А також створити шаблонні відповіді на найпопулярніші запитання клієнтів у чаті.
  4. Створення заходів. Заходи допоможуть залучити більше людей на сторінку та просувати бізнес. Це може бути будь-що — від онлайн-вебінарів до офлайн-івентів.
  5. Створення інтернет-магазину. У Facebook можна створити сторінку магазину з каталогом товарів, яка дозволить клієнтам оформляти замовлення на сайті інтернет-магазину.
Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів