Краудсорсінг (англ. crowdsourcing) — це реалізація певних ідей та завдань за допомогою широкого кола людей, які не об’єднані трудовим договором. Учасниками краудсорсінгу є волонтери та ентузіасти для яких винагородою є сама участь в проекті. Використовуючи краудсорсінг, компанії можут вирішувати широке коло завдань. Наприклад, компанія запустила новий продукт та просить свою аудиторію протестувати його, щоб зібрати інформацію про недоліки. В цьому випадку люди виступають у ролі безкоштовних тестувальників та допомагають покращити продукт. Інколи компанії платять за таку діяльність — часто банки дають винагороду тим, хто знайшов вразливість системи.
Найвідоміший приклад краудсорсінга — це Вікіпедія. Портал адмініструють та наповнюють виключно волонтери зі всього світу. Вони не отримують за це коштів і працюють лише заради ідеї на вільних засадах. Подібне явище також часто зустрічається в стартапах, коли люди допомогають реалізувати цікавий їм проект та виконують певні задачі, які ставить автор стартапу. Таким чином краудсорсінг стає схожим на краудфандінг — іншу технологію крауд-маркетингу, яка має на увазі реалізауію проекту шляхом збору коштів від широкого кола людей.