Повернутися до списку

Cost Per Action (CPA)

Cost Per Action або CPA (укр. вартість за дію) — це рекламна модель, при якій рекламодавець платить за виконання цільової дії, а не за перегляди чи кліки. Наприклад, компанія платить лише тоді, коли користувач заповнює форму, підписується, реєструється або здійснює покупку. Перевага моделі в тому, що рекламодавець платить лише за результат.

При розрахунку CPA цільовою дією може бути:

  • заповнення форми;
  • дзвінок;
  • підписка чи реєстрація;
  • покупка або замовлення;
  • встановлення мобільного застосунку.
  • перегляд відео.

Для розрахунку вартості за дію потрібно взяти суму рекламного бюджету і розділити її на кількість конверсій. Наприклад, бізнес запустив рекламну кампанію з метою зібрати лідів шляхом заповнення форми. Рекламний бюджет становив $300, а форму заповнили 50 користувачів. Тоді показник CPA становитиме $6. Який розмір CPA вважати прийнятним залежить від виду реклами, рівня конкуренції та ніші, в якій працює рекламодавець. Для точної оцінки показника краще консультуватись із маркетологом, а також оцінювати розмір CPA у комплексі з іншими показниками.

Іноді CPA помилково розшифровують як Customer Acquisition Cost, маючи на увазі під цільовою дією покупку. Але насправді CPA використовується тільки в контексті реклами і не передбачає здійснення покупок. Для розрахунку вартості залучення клієнта, який зробив покупку, використовується інший показник — Customer Acquisition Cost або CAC.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів