Повернутися до списку

Анкор (Анкорний текст)

Анкор або анкорний текст — це SEO-термін, яким називають текстову частину клікабельного посилання. У HTML-коді сторінки посилання з анкором має вигляд <a href="/посилання">текст посилання</a>. Анкорний текст підсвічується на сторінці, сигналізуючи користувачеві про те, що посилання є клікабельним. Прочитавши цей текст, людина зрозуміє зміст сторінки за посиланням та ухвалить рішення про перехід по ній. Якщо розмістити на сторінці посилання без анкору, то воно називається безанкорним.

Анкорний текст відіграє важливу роль в організації роботи сайту. Власники сайтів використовують анкори відразу з кількох причин:

  • роблять навігацію по сайту зручнішою  — анкорний текст підказує користувачеві, що знаходиться за посиланням і дозволяє йому легко переміщатися між сторінками сайту;
  • покращують пошукове просування сайту — пошукові роботи оцінюють анкорний текст як пошуковий запит і отримують сигнал, що сторінка за посиланням релевантна йому;
  • утримують користувачів на сайті — за допомогою анкорів та перелінкувань набагато простіше утримати відвідувача сайту, адже він зможе щоразу переходити на нове посилання, отримуючи цікавий для себе контент;
  • створює хороший користувальницький досвід— без анкорів, кількість інформації, яку може отримати користувач на сайті, буде дуже обмеженою. Користувачу доведеться шукати контент вручну, що часто буває незручно.

Над створенням правильного анкорного тексту потрібно добре попрацювати. Власник сайту не може просто вказати будь-який текст — такий анкор може не тільки не принести користі, а й завдати шкоди. Анкорний текст повинен відповідати контексту сторінки та бути релевантним до її змісту. Анкори можу складатися повністю з ключової фрази, або бути адаптовані і органічно вбудовуватися в пропозицію. Наприклад, фраза «У нашому магазині ви можете купити джинси Київ дешево» містить прямий анкор з пошуковою фразою. Такий анкорний текст виглядає погано в очах читача та їм краще не зловживати, щоб пошукові системи не сприймали його як спам. А ось фраза «Наш магазин розташований у Києві і в ньому ви зможете купити джинси за низькими цінами» містить непрямий анкор і він виглядає приємніше.

Правила створення правильного анкору:

  • враховуйте текст навколо анкорного посилання — вони повинні збігатися за змістом;
  • не зловживайте анкорами — спам анкорними посиланнями буде погано сприйматися читачами та пошуковими системами;
  • не робіть анкорний текст надто довгим — в ідеалі він повинен містити не більше 3-4 слів;
  • перевіряйте анкорний текст на помилки — очевидне правило, яке потрібно дотримуватись при написанні будь-якого тексту.
Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів