Навіщо потрібна розсилка для інтернет магазину
Якісно складена email-розсилка дає інтернет-магазину безліч переваг у плані роботи з клієнтами. Ви можете використовувати її не лише для підтримання ефективної комунікації та утримання аудиторії, але і для:
- стимулювання продажів;
- персоналізації пропозицій для покупців;
- інформування аудиторії про акції, новини, спеціальні пропозиції;
- отримання зворотнього зв'язку;
- реклами нових товарів.
Переваги розсилки для інтернет-магазину
Оформлення листів у дизайні магазину
Дуже важливо, щоб не тільки зміст розсилки був якісним та інформативним. Сам лист має лаконічно вписуватися у стиль вашого сайту. У Хорошопі стандартні шаблони листів вже оформлено в стилі магазину. Ваш клієнт дізнається, від кого лист, з першого погляду.
Тригерні листи
Платформа Хорошоп реалізувала можливість відправляти тригерні листи вашим клієнтам, і не тільки. Ви можете включити сповіщення під час обробки замовлень. Завдяки цьому, і клієнт, і ваш менеджер буде отримувати повідомлення з інформацією про виконання замовлень та про надходження оплати.
Також ви можете відправляти листи тим, хто вже зробив у вас замовлення, з проханням залишити відгук про магазин або покупку.
Розсилка для інтернет магазину від Хорошоп — це:
Всі листи в дизайні магазину
Всі листи відправляються з уже готовим дизайном, щоб клієнт з першого погляду розумів, від кого лист
Повідомлення про обробку замовлень
Клієнт буде отримувати листи з інформацією про кожен етап оформлення замовлення
Лист з проханням залишити відгук
Автоматичний лист, який відправляється клієнту після того, як він забрав посилку
Інтеграція з сервісами розсилки
MailChimp, SendPulse, eSputnik та інші сервіси вже інтегровано
Безкоштовний тест 7 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт