Навіщо потрібен огляд товару в 360°
Головна відмінність інтернет-магазину від звичайного магазину — неможливість доторкнутися до товару руками та роздивитися його з різних сторін. Цей недолік істотно гальмує продажі.
Щоб трохи виправити ситуацію, можна розміщувати на сторінках товарів їхні огляди в 3D. Це допоможе відвідувачам детально розглянути товари, що сподобалися, та підвищить ймовірність оформлення замовлення.
Переваги використання огляду товару в 360 градусів
Додаткова інформація про товар
Інтернет-магазинам важливо використовувати функцію огляду товару на 360 градусів. З її допомогою, покупець зможе розглянути товар з усіх боків і побачити саме ті деталі, які для нього важливі. Таким чином, ви даєте відвідувачу більше інформації про товар і допомагаєте йому швидше прийняти рішення про покупку.
Огляд товару в 360° — це:
Додаткова інформація про товар
Користувач зможе детально розглянути товар і переконатися, що він відповідає його вимогам.
Збільшення продажів
Чим більше інформації про товар отримує користувач, тим вища ймовірність здійснення покупки.
Попробуйте безкоштовно 14 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт