Для чого потрібна форма зворотнього дзвінка
Використовуючи форму зворотного дзвінка, можна збільшити конверсію і кількість продажів інтернет-магазину. Також вона підвищує довіру до бізнесу, адже співробітник інтернет-магазину, який передзвонить на мобільний і відповість на запитання, продемонструє лояльність до клієнта.
Форма зворотного дзвінка дуже зручна для всіх, хто цінує свій час. Замовити безкоштовний зворотний дзвінок з сайту можна одним натисканням кнопки.
Переваги використання форми зворотного зв'язку
Переваги для власника інтернет-магазину:
- Зв'язок з клієнтом у зручний для нього час.
- Зростання продажів за рахунок утримання потенційних покупців.
- Покращення якості обслуговування клієнтів.
- Забезпечення лояльності та формування позитивного іміджу компанії.
Переваги форми зворотного дзвінка для клієнта
- Якщо консультанти інтернет-магазину приймають багато дзвінків або клієнт випадково зателефонував під час тривалої розмови, йому не потрібно чекати в невідомості, поки менеджер звільниться. Клієнт просто надішле заявку зі своїм номером, а представник магазину передзвонить йому відразу, як у нього з'явиться можливість.
- Якщо це передбачено формою, можна вказати час, коли клієнту зручно говорити. Таким чином, користувач може зробити запит зі смартфону дорогою на роботу, а як доречний час вказати свою обідню перерву.
- Всі дзвінки здійснюються за рахунок інтернет-магазину, для клієнтів все абсолютно безкоштовно.
Форма зворотнього дзвінка від Хорошоп — це:
Обробка вхідних повідомлень
Опрацювання зворотніх дзвінків та коментарів до товарів здійснюється в одному інтерфейсі
Підвищення продажів
Форма показує відкритість магазину до діалогу та стимулює залишити свій номер телефону для зв'язку
Допомога для відвідувачів
Навіть найкращий сайт не може дати відповіді на всі запитання відвідувачів
Простота у використанні
Відвідувачеві не потрібно запам'ятовувати ваш номер телефону, достатньо натиснути на одну кнопку
Протестуйте безкоштовно 7 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товати, ви тестуєте готовий сайт