- Як українському виробнику запуститися на європейському Amazon
- На українських «Google Картах» знов можна постити відгуки, фото та рейтинги
- Kasta відмовилася від розвитку власної служби доставки
- Як змінилася електронна комерція у 2022 році — дослідження Admitad
- Зміни у рекламному законодавстві
- Нова пошта запустила модульні мобільні відділення на деокупованих територіях
- Що таке RozetkaPay і як компанія розвиває власне платіжне рішення
- В Україні розпочав роботу маркетплейс агротехніки
- Як змінилися споживчі настрої українців за рік – дослідження Gradus Research
- Лихоманка штучного інтелекту. Що чекає на людство в найближчі роки?
- Як змінилися бенефіти в українських компаніях — дослідження Employer Branding Community
Важливі та цікаві події зі світу бізнеса та e-commerce України за квітень 2023 року.
Маркетплейс Kasta відмовився поновлювати службу доставки, на українських Google Картах знов можна постити відгуки, а Rozetka розвиває власне платіжне рішення — ці та інші новини у нашому квітневому e-commerce дайджесті.
Як українському виробнику запуститися на європейському Amazon
Після початку повномасштабного вторгнення значна частина українських компаній сфокусувалася на міжнародній експансії. Один із варіантів для виробників із нашої країни — запуск на європейському Amazon.
Європейський ринок Amazon — другий за розміром після США. Лідери регіону — Німеччина та Великобританія. Читайте у матеріалі Vctr про особливості ринку та платформи, реєстрацію бізнесу та визначення перспективності продукту.
На українських «Google Картах» знов можна постити відгуки, фото та рейтинги
На українські карти Google повертають можливість додавати відгуки, фото та рейтинги. Від початку повномасштабного вторгнення така можливість була закрита. Також, за неофіційною інформацією, скоро на українські карти Google можуть повернути можливість додавати бізнеси.
Kasta відмовилася від розвитку власної служби доставки
Маркетплейс Kasta відмовився поновлювати власну службу доставки. Про це повідомив засновник компанії Андрій Логвін під час онлайн-презентації. Він пояснив, що плата за доставку — це обмеження для інтернет-покупок, тому в Kasta готують нові проєкти з кур’єрськими службами.
Як змінилася електронна комерція у 2022 році — дослідження Admitad
За дослідженням Admitad, у 2022 році спостерігається значне зростання середньої суми купівлі онлайн. Середній чек в сегменті e-commerce в Україні зріс майже вдівчі та склав $33. Україна наразі посідає четверте місце в топ-10 країн Європи за розміром середнього чеку. У 2022 році на тлі усіх подій об’єми електронної комерції знизилися. Але вже в квітні того ж року сегмент почав відроджуватися.
Зміни у рекламному законодавстві
З 31 березня цього року набули зміни до закону про рекламу. Відтак, до правового поля потрапляють такі поширені інструменти реклами як продакт плейсмент, користувацький контент, електронні комунікації (месенджери, боти, віртуальна та доповнена реальність). Більш детально про те, до чого треба готуватись індустрії - у матеріалі MMR
Нова пошта запустила модульні мобільні відділення на деокупованих територіях
Нова пошта планує за 2023 рік виготовити та встановити 20 інноваційних мобільних відділень. Перше таке відділення розпочало роботу у місті Великий Бурлук Харківської області. Щодня через нього видають та приймають близько 500 посилок.
Таке мобільне відділення дозволяє швидко відновлювати мережу Нової пошти та надавати усі послуги на деокупованих територіях або там, де стаціонарні будівлі зазнали сильних руйнувань. На встановлення та запуск модульного мобільного відділення потрібно 1-2 дні.
Що таке RozetkaPay і як компанія розвиває власне платіжне рішення
Керівник фінтех напряму EVO та сервісу RozetkaPay Олександр Лапко розповів редактору AIN.UA, коли і для чого компанія створила RozetkaPay і як планує розвивати власний платіжний сервіс.
Раніше ми використовували цілий набір рішень — від прямої співпраці з банками до інтеграції через локальні платіжні шлюзи. Та ми відчули необхідність забезпечення унікального та єдиного клієнтського досвіду при покупці товарів у інтернет-магазині Rozetka та на однойменному маркетплейсі. Ця потреба призвела нас до створення власного платіжного провайдера — RozetkaPay.
В Україні розпочав роботу маркетплейс агротехніки
Маркетплейс, створений українською ІТ-компанією RIA.com об’єднуватиме представників українського агробізнесу на платформі, що дозволятиме не лише вести комерційну діяльність, але й обмінюватись досвідом.
Як змінилися споживчі настрої українців за рік – дослідження Gradus Research
Якщо до війни 61% українців могли робити імпульсивні покупки, то зараз лише 43-44%. Українці чітко планують своє життя і витрати. На що саме звертають увагу споживачі під час покупок, для яких брендів найбільш відкриті та на що зосереджено їх фокус уваги – у дослідженні Gradus Research.
Лихоманка штучного інтелекту. Що чекає на людство в найближчі роки?
Forbes поговорив із двома вченими‑футуристами: Андерсом Сандбергом з Інституту майбутнього людства при Оксфордському університеті та Беном Герцелем, засновником SingularityNET, про те, як теперішній прорив у розвитку ШІ змінить ринок праці.
Скільки часу потрібно, щоб замінити 90% білих комірців? Обмежувальний фактор – не технологія, а якраз час на реорганізацію бізнес‑процесів. Мова йде про роки, а не місяці.
Як змінилися бенефіти в українських компаніях — дослідження Employer Branding Community
Employer Branding Community провела дослідження, як змінилися бенефіти в українських компаніях під час повномасштабного вторгнення. 78% респондентів відзначили, що в їхніх компаніях було запроваджено нові або оптимізовано наявні бенефіти.