
Використовуємо найпередовіші технології управління рекламними кампаніями. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Істотно збільшуємо показники конверсії інтернет-магазину.
Знижуємо вартість залучення клієнта.
Виділяємо на проект робочу групу з 4-х вузькопрофільних фахівців.
Головне завдання - економія грошей клієнта з максимальною віддачею для бізнесу.
Опис
Пакет “Оптимальний” включає в себе:
-
Ведення 5 груп товарів або послуг.
-
Розширення рекламної кампанії на 2 групи кожні два місяці.
-
Налаштування аналітики.
-
По мірі розвитку аккаунта будуть налаштовані: КМС, ремаркетинг, відео-реклама, динамічні оголошення, динамічний ремаркетинг, торгові кампанії.
Роботи, які проводяться під час ведення контекстної реклами Google Ads*:
-
Веб-аналитика
-
налаштування цілей в Гугл Аналітікс;
-
налаштування фільтрів в Гугл Аналітікс (при необхідності);
-
аналіз трафіку по каналах і джерелах;
-
аналіз трафіку по часу доби і по днях тижня: виділення найбільш конверсійного часу з урахуванням вартості залучення клієнта;
-
аналіз мікро- і макро- конверсій;
-
аналіз показника втрачених показів через бюджет і рейтингу оголошень;
-
аналіз воронки продажів;
-
аналіз географії замовлень;
-
аналіз швидкості роботи сайту;
-
аналіз ефективності каналів;
-
аналіз карти поведінки користувачів.
-
Оптимізація рекламної кампанії
2.1. Робота зі структурою РК
-
переробка, з урахуванням даних аналізу (поділ РК по містах, за часом доби і т.п.);
-
додавання груп оголошень для нових груп товарів або послуг;
-
збільшення кількості груп оголошень за рахунок деталізації семантичного ядра груп.
2.2. Робота зі ставками
-
коригування вартості кліка і позицій ключового слова, відповідно до обраної стратегії;
-
налаштування автоматичних правил і стратегій щодо коригування ставок.
2.3. Робота з ключовими словами
-
підвищення якості ключових слів (додавання текстів на цільові сторінки і робота з типами відповідностей);
-
аналіз пошукових запитів користувачів з метою додавання запитів в ключові або мінус-слова (в залежності від їх змісту);
-
налаштування автоматичних правил відключення неефективних ключових слів.
2.4. Робота з оголошеннями
-
аналіз оголошень конкурентів;
-
визначення оптимальної позиції показу оголошень, виходячи з кількості конверсій, денного бюджету та ROI по кожній товарній категорії;
-
А / Б-тестування оголошень з метою визначення тексту, найбільш релевантного очікуванням користувачів;
-
оптимізація оголошень під різні цільові аудиторії;
-
настройка автоматичних правил відключення неефективних оголошень або оголошень, які працюють на акції.
-
Розширення рекламної кампанії
3.1. Налаштування рекламної кампанії в Медійній мережі (КМС) Гугл Реклами
-
розрахунок денного бюджету, виходячи з місячного бюджету і розкладу показів;
-
вибір моделі таргетингу: по особливим аудиторіям, місцях розміщення, інтересам або використання комбінованої моделі;
-
створення структури РК з урахуванням обраного таргетингу;
-
створення адаптивних медійних оголошень;
-
завантаження оголошень в акаунт.
3.2. Налаштування ремаркетингу в КМС
-
установка коду ремаркетингу / зміна коду Аналітікс;
-
створення «плюс» і «мінус» списків ремаркетингу для показу оголошень в потрібний проміжок часу після останнього відвідування сайту;
-
створення адаптованих оголошень;
-
завантаження оголошень в акаунт.
3.3. Налаштування ремаркетингу в Пошуку Гугла
-
розрахунок денного бюджету, виходячи з місячного бюджету і розкладу показів;
-
підбір ключових слів;
-
створення релевантних оголошень;
-
первинні налаштування на рівні РК: географічний і часовий таргетинг, коригування по регіонах, а також налаштування розширень.
3.4. Налаштування динамічних РК
-
розрахунок денного бюджету, виходячи з місячного бюджету і розкладу показів;
-
створення структури РК;
-
створення шаблону оголошення;
-
первинні налаштування на рівні РК: географічний і часовий таргетинг.
3.5. Налаштування РК за моделями
-
створення шаблону оголошення;
-
підгрузка даних в шаблон з csv-файлу;
-
первинні налаштування на рівні РК: географічний і часовий таргетинг, коригування по регіонах, а також налаштування розширень.
Для кожного клієнта формується індивідуальна стратегія, оскільки все залежить від типу бізнесу, конкуренції на ринку, цільової аудиторії і завдань, які бажає вирішити замовник.
*Для успішного ведення і оптимізації рекламних кампаній необхідно їх попередньо налаштувати. Етап налаштування рекламних кампаній включає в себе роботи:
-
Занурення в особливості вашого бізнесу для складання ефективної стратегії роботи
-
Технічні підготовчі роботи
-
Установка і налаштування Гугл Аналітікс
-
Налаштування рекламної кампанії Гугл Едс в Пошуку Гугла
-
Узгодження з клієнтом
-
Щомiсячна звітність
З повним переліком робіт по контекстній рекламі Ви можете ознайомитись на нашому сайті
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство