Опис
Для запуску рекламної кампанії будуть потрібні бізнес-сторінка та рекламний кабінет, до якого прив'язана карта для списань (прямих витрат на рекламу). Якщо ви ще не реєстрували сторінку або не створювали рекламний кабінет – наші фахівці проконсультують і допоможуть правильно пройти всі первинні етапи запуску. Налаштування рекламних кампаній відбувається в Facebook Ads Manager.
Етапи налаштування таргетованої реклами:
-
визначення цілей рекламної кампанії;
-
налаштування аудиторій (параметри, плейсмент, бюджети, глобальна стратегія просування, вибір пріоритетних цілей);
-
вибір форматів реклами (зображення, відео та/або слайд-шоу, кільцева галерея, реклама по фіду (каталогу) з сайту, сторіс);
-
створення оголошень (зображення, utm-мітки, групи оголошень, тексти, заклики до дії), в подарунок при запуску – 7 годин роботи дизайнера;
-
запуск рекламної кампанії (в залежності від обраної стратегії – на трафік, конверсії або лідогенерацію або всі три види рекламних кампаній одночасно. Сюди входить і запуск ремаркетингу на другому етапі робіт);
-
А / Б тестування оголошень і оптимізація витрат;
-
аналітика, звітність, рекомендації.
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство