Таргетована реклама в соцмережах — важливий, емоційний, репутаційний інструмент для побудови довіри, взаємодії та відкриття особливостей вашого бренду, для запам'ятовування та розвитку вас, як бізнесу, який створює, комунікує, віддає, розвивається, піклується, невпинно дивує та стає другом, який завжди поруч.
Опис
Типи реклам, які використовуються в просуванні (залежно від цілей та рекомендацій)
1. Просування існуючих постів Інстаграм (реклама на взаємодію, охоплення, трафік, перегляд відео), в залежності від бюджету та стратегії.
2. Трафік на сторінку Інстаграм: створення рекламних кампаній із оформленими креативами з ваших матеріалів, кількість визначається згідно бюджету та стратегії.
3. Повідомлення в дірект: робота із генерацією потенційних клієнтів-лідів шляхом збільшення кількості повідомлень у Інстаграм та Фейсбук.
4. Використання цілей трафік та конверсії (додавання в кошик, покупка) для взаємодії користувача із сайтом.
5. Ретаргетинг: показ реклами в соцмережах користувачам, які вже взаємодіяли із сайтом, переглядали товар/додавали в кошик, але не придбали товар. Реклама чудово працює в комплексі із контекстною рекламою, вона є важливою у вашій маркетинг-стратегії, адже не всі клієнти одразу купують товар, їм потрібно нагадати про себе та стимулювати до покупки.
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство