Створення/редагування структури товарного каталогу

Створення/редагування структури товарного каталогу

Контент і оформлення

Shark content

Запуск і продажу починаються з заповнення сайту. Якісно заповнена структура сайту допоможе покупцеві у виборі потрібного товару на сайті. Що в свою чергу збільшить кіль замовлень і заповнені кошики. При створенні категорій враховується семантика сайту з пошуковими запитами покупців і зручністю користувачів в пошуку товарів.
Створення структури каталогу з налаштуванням шаблонів і фільтрів.

Опис

Запуск сайту слід починати зі створення товарного каталогу. Конверсія сайту і вартість його просування залежать від правильно сформованої структури каталогу магазину. Головна мета зробити сайт інтуїтивно зрозумілим і практичним для покупців, а також зручним для індексації пошуковими роботами.

Структура сайту, каталог товарів – це структурований перелік товарів, розділений на тематичні групи різного ступеня вкладеності.

Кроки до створення каталогу інтернет-магазину

  1. Постарайтеся сформувати дерево каталогу, дотримуючись баланс між розділами. При складанні каталогу структури варто дотримуватися деяких правил:
  2. Згідно з психологією сприйняття інформації, 7 – це оптимальне число розділів самого верхнього рівня в каталозі, що користувач в змозі одночасно охопити поглядом.
  3. В кожному підрозділі повинно бути не більше 100 товарів. Якщо якась категорія у вас налічує сотні найменувань, а в сусідніх категоріях тільки 10-20 карток товарів, значить варто численний розділ розділити на підрозділи або створити зручний фільтр за ключовими ознаками.
  4. Максимальний рівень вкладеності розділів — не більше 3-х: покупець повинен дійти з каталогу до картки товару в три кліка: розділ – 1-й клік; підрозділ – 2-й клік; товар – 3-й клік.
  5. Каталог повинен бути збалансований: у кожному розділі має бути приблизно однакова кількість підрозділів, а в кожному підрозділі – приблизно рівну кількість товарів.

Згрупуємо товари в розділи та підрозділи, керуючись прийомом мозкового штурму і його подальшим осмисленням

Проаналізуємо каталоги ваших найближчих конкурентів.

Оцінимо попит на виділені групи товарів за допомогою будь-якого сервісу по підбору ключових запитів

У вартість послуги входить формування структури каталогу (до 100 категорій і розділів), створення до 30 шаблонів товару, настройка фільтрів для каталогу
Термін виконання - 3 дні


 

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів