Розробка Telegram-боту для інтернет-магазину

Розробка Telegram-боту для інтернет-магазину

Iнтеграції і Автоматизація

Solution d.a

🤖 Чат бот — це програма на основі штучного інтелекту, яка може взаємодіяти з користувачами за допомогою тексту чи голосу, надаючи швидкі актуальні відповіді на їх запити, а також надавати актуальну інформацію по замовленням.

Опис

Переваги чат-бота для бізнесу

  • Open rate повідомлень чат-бота понад 80%

  • Може бути інтегрований з будь-якою системою

  • Безкоштовні масові розсилки підписникам

  • Прийом платежів онлайн

  • Працює цілодобово та відповідає миттєво

​​Функції, які може виконувати чат-бот для інтернет-магазину

  • Оптимізація ваших бізнес-процесів

  • Покращення взаємодії ‍з клієнтами та якості їх обслуговування

  • Відповіді на стандартні запитання покупців

  • Підтримка клієнтів прямо на сайті 24/7, через іконку месенджера

  • Безкоштовні сповіщення про статус доставки/оплати

  • Збір клієнтської бази

  • Розсилка промо акцій, оновлень, бонусіЗбір аналітики з продажу, клієнтів, рекламних каналів

  • Прийом та переказ платежів

  • І багато іншого.

Кейс онлайн-магазину електроніки GameZone

Посилання на бота - https://t.me/GameZone_store_bot

Задача:

Отримали від клієнта загальні побажання, що потрібно впровадити в рамках телеграм боту, але основними пунктами були: конфіденційність даних по замовленням клієнтів та повна інтеграція по API з CRM системою OneBox.

Основні моменти:

  • Реалізувати швидкий доступ до головних активностей інтернет-магазину (акції, новинки, знижки, турніри по іграм)

  • Можливість онлайн підтримки з підключенням менеджерів до чату

  • Перегляд замовлень

  • Створення/відслідковування звернень гарантійного обслуговування по замовленням

Рішення:

  • Конфіденційність даних була вирішина авторизацією по номеру телефона через API в системі OneBox з отриманням унікального коду в смс, тим самим гарантуємо, що отримання даних по замовленням, гарантійним зверненням та заявкам на співпрацю буде проходити в рамках виключно цього клієнта в системі, і отримати доступ до даних іншого клієнта без авторизації буде неможливо.

  • Після авторизації реалізоване зручне меню з доступом до всіх функцій бота:

 

  • Для отримання даних про замовлення клієнта використовували інструменти API системи OneBox

  • Розділ гарантійного обслуговування поділяється на три підпункти: Створити звернення, Перевірити статус та Додати ТТН. Створення звернення реалізовано за достатньо складною схемою алгоритмів, з додатковими перевірками авторизaції, перевіркою існуючих заявок в системі OneBox за замовленням та id товара в системі та багато іншого, для зручності використання даного функціоналу в рамках телеграм боту.


    Які є додаткові витрати, крім розробки?

Оплата хостингу платформи, на якій розроблений чат-бот. Також, технічна підтримка проєкту, яка оплачується додатково.
Строки реалізації базового функціонала — до 14 днів

 

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів