Опис
Переваги чат-бота для бізнесу
-
Open rate повідомлень чат-бота понад 80%
-
Може бути інтегрований з будь-якою системою
-
Безкоштовні масові розсилки підписникам
-
Прийом платежів онлайн
-
Працює цілодобово та відповідає миттєво
Функції, які може виконувати чат-бот для інтернет-магазину
-
Оптимізація ваших бізнес-процесів
-
Покращення взаємодії з клієнтами та якості їх обслуговування
-
Відповіді на стандартні запитання покупців
-
Підтримка клієнтів прямо на сайті 24/7, через іконку месенджера
-
Безкоштовні сповіщення про статус доставки/оплати
-
Збір клієнтської бази
-
Розсилка промо акцій, оновлень, бонусіЗбір аналітики з продажу, клієнтів, рекламних каналів
-
Прийом та переказ платежів
-
І багато іншого.
Кейс онлайн-магазину електроніки GameZone
Посилання на бота - https://t.me/GameZone_store_bot
Задача:
Отримали від клієнта загальні побажання, що потрібно впровадити в рамках телеграм боту, але основними пунктами були: конфіденційність даних по замовленням клієнтів та повна інтеграція по API з CRM системою OneBox.
Основні моменти:
-
Реалізувати швидкий доступ до головних активностей інтернет-магазину (акції, новинки, знижки, турніри по іграм)
-
Можливість онлайн підтримки з підключенням менеджерів до чату
-
Перегляд замовлень
-
Створення/відслідковування звернень гарантійного обслуговування по замовленням
Рішення:
-
Конфіденційність даних була вирішина авторизацією по номеру телефона через API в системі OneBox з отриманням унікального коду в смс, тим самим гарантуємо, що отримання даних по замовленням, гарантійним зверненням та заявкам на співпрацю буде проходити в рамках виключно цього клієнта в системі, і отримати доступ до даних іншого клієнта без авторизації буде неможливо.
-
Після авторизації реалізоване зручне меню з доступом до всіх функцій бота:
-
Для отримання даних про замовлення клієнта використовували інструменти API системи OneBox
-
Розділ гарантійного обслуговування поділяється на три підпункти: Створити звернення, Перевірити статус та Додати ТТН. Створення звернення реалізовано за достатньо складною схемою алгоритмів, з додатковими перевірками авторизaції, перевіркою існуючих заявок в системі OneBox за замовленням та id товара в системі та багато іншого, для зручності використання даного функціоналу в рамках телеграм боту.
Які є додаткові витрати, крім розробки?
Оплата хостингу платформи, на якій розроблений чат-бот. Також, технічна підтримка проєкту, яка оплачується додатково.
Строки реалізації базового функціонала — до 14 днів
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство