Просування Інтернет-магазинів (SEO)

Просування Інтернет-магазинів (SEO)

SEO

Aweb

Використовуємо безпечні методи просування.
Розміщуємо якісні вічні посилання.
Оптимізуємо весь сайт, а не окремі сторінки.
Істотно збільшуємо цільовий трафік.
Виділяємо на проект робочу групу з 5 фахівців.

Презентація

Опис

Що буде зроблено при просуванні сайту :

«Запуск» проекту

  • Надання клієнту доступу в особистий кабінет. У кабінеті доступна щоденна статистика позицій сайту і графік зростання по кожному запиту, статистика відвідуваності з фільтрами за ключовими словами.

  • Аналіз бізнес-моделі проекту і цільової аудиторії сайту.

Складання семантичного ядра

  • Розподіл семантичних груп за цільовими сторінками.

  • Розширення семантичного ядра по проекту.

Аналіз змісту сайту

  • Аналіз заголовків title і мета-описів description цільових сторінок сайту. Формування мета-тегів на основі семантичного ядра.

  • Оцінка унікальності змісту сайту (як тексти, так і використовувані зображення) на змістову відповідність контенту, на наявність прихованих елементів.

  • Формування технічного завдання на тексти і написання першого блоку текстів на сайт.

  • Складання і узгодження стратегії і плану копірайтингу.

  • Аналіз всіх інших мета-тегів.

  • Аналіз використання тегів заголовків <h1> - <h6> при оптимізації текстів.

  • Аналіз використання атрибутів «альт» і «тайтл» у зображень.

Установка систем збору статистики

  • Приєднання панелі вебмайстрів Гугла і Яндекса.

  • Установка Гугл Аналітікс і Яндекс Метрики.

Аудит сайту. Технічне завдання на оптимізацію

  • Пошук і усунення непрацюючих посилань.

  • Усунення помилок 404 за допомогою 301 редіректу.

  • Оптимізація швидкості завантаження сайту.

  • Створення відсутніх цільових сторінок.

  • Реалізація індексується фільтрації при необхідності.

  • Аналіз і формування внутрішньої перелинковки.

  • Поліпшення клікабельності сніпетів.

  • Рекомендації по юзабіліті для збільшення конверсії на сайті.

Реєстрація в сервісах адресів Гуглу

Робота з зовнішніми факторами ранжування

  • Аналіз поточної посилальної маси.

  • Складання стратегії отримання посилань.

Написання текстів на ключові цільові сторінки (10 тис. символів).

2-й та наступні місяці

Робота з внутрішніми факторами ранжування

  • Розміщення першого числа текстів на сайті.

  • Написання контенту згідно з планом копірайтингу.

  • Перевірка внесених змін.

Робота з зовнішніми факторами ранжування

  • Запуск робіт з отримання посилань.

  • Оптимізація картки компанії в Гугл Картах.

Веб-аналітика

  • Налаштування веб-аналітики в Гугл Аналітікс. Налаштування цілей, відстеження внутрішнього пошуку.

  • Складання специфікації змін для збору додаткових даних: налаштування відстеження подій, призначених для користувача сегментів, призначених для користувача змінних.

* Для кожного клієнта формується індивідуальна стратегія, оскільки все залежить від типу бізнесу, конкуренції на ринку, цільової аудиторії і завдань, які бажає вирішити замовник. Від цього набору факторів і залежить остаточна сума вартості послуг.

Детальніше про етапи просування читайте на нашому сайті
Кейс по SEO-просуванню інтернет-магазину на платформі ХОРОШОП можна подивитися

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів