Презентація
Опис
Що буде зроблено при просуванні сайту :
«Запуск» проекту
-
Надання клієнту доступу в особистий кабінет. У кабінеті доступна щоденна статистика позицій сайту і графік зростання по кожному запиту, статистика відвідуваності з фільтрами за ключовими словами.
-
Аналіз бізнес-моделі проекту і цільової аудиторії сайту.
Складання семантичного ядра
-
Розподіл семантичних груп за цільовими сторінками.
-
Розширення семантичного ядра по проекту.
Аналіз змісту сайту
-
Аналіз заголовків title і мета-описів description цільових сторінок сайту. Формування мета-тегів на основі семантичного ядра.
-
Оцінка унікальності змісту сайту (як тексти, так і використовувані зображення) на змістову відповідність контенту, на наявність прихованих елементів.
-
Формування технічного завдання на тексти і написання першого блоку текстів на сайт.
-
Складання і узгодження стратегії і плану копірайтингу.
-
Аналіз всіх інших мета-тегів.
-
Аналіз використання тегів заголовків <h1> - <h6> при оптимізації текстів.
-
Аналіз використання атрибутів «альт» і «тайтл» у зображень.
Установка систем збору статистики
-
Приєднання панелі вебмайстрів Гугла і Яндекса.
-
Установка Гугл Аналітікс і Яндекс Метрики.
Аудит сайту. Технічне завдання на оптимізацію
-
Пошук і усунення непрацюючих посилань.
-
Усунення помилок 404 за допомогою 301 редіректу.
-
Оптимізація швидкості завантаження сайту.
-
Створення відсутніх цільових сторінок.
-
Реалізація індексується фільтрації при необхідності.
-
Аналіз і формування внутрішньої перелинковки.
-
Поліпшення клікабельності сніпетів.
-
Рекомендації по юзабіліті для збільшення конверсії на сайті.
Реєстрація в сервісах адресів Гуглу
Робота з зовнішніми факторами ранжування
-
Аналіз поточної посилальної маси.
-
Складання стратегії отримання посилань.
Написання текстів на ключові цільові сторінки (10 тис. символів).
2-й та наступні місяці
Робота з внутрішніми факторами ранжування
-
Розміщення першого числа текстів на сайті.
-
Написання контенту згідно з планом копірайтингу.
-
Перевірка внесених змін.
Робота з зовнішніми факторами ранжування
-
Запуск робіт з отримання посилань.
-
Оптимізація картки компанії в Гугл Картах.
Веб-аналітика
-
Налаштування веб-аналітики в Гугл Аналітікс. Налаштування цілей, відстеження внутрішнього пошуку.
-
Складання специфікації змін для збору додаткових даних: налаштування відстеження подій, призначених для користувача сегментів, призначених для користувача змінних.
* Для кожного клієнта формується індивідуальна стратегія, оскільки все залежить від типу бізнесу, конкуренції на ринку, цільової аудиторії і завдань, які бажає вирішити замовник. Від цього набору факторів і залежить остаточна сума вартості послуг.
Детальніше про етапи просування читайте на нашому сайті
Кейс по SEO-просуванню інтернет-магазину на платформі ХОРОШОП можна подивитися
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство