Таргетована реклама у Facebook/Instagram - це рекламні оголошення, які користувачі бачать у стрічці або на своїй сторінці. Таку рекламу можна налаштувати з урахуванням різних параметрів: стать, вік, місто і країна, професії, інтереси. Так оголошення будуть показуватися лише вашій цільовій аудиторії. Супровід акаунту потрібен для пошуку оптимальних комбінацій налаштувань стратегій та аудиторій, для оптимізації загальної ефективності.
Презентація
Опис
✅ Аналіз ефективності рекламних кампаній
Після проходження базового періоду навчання проводимо аналіз ефективності оголошень, коригування ставок на успішні варіанти, вимкнення низькоефективних.
✅ Підбір та створення нових аудиторій для рекламних кампаній
Тестуємо нові аудиторії для рекламних кампаній, для збільшення загальної ефективності
✅ Запуск нових таргетованих кампаній
Запускаємо одну або декілька таргетованих кампаній на різні цільові аудиторії (розбивка за інтересами/статтею/віком/сферою діяльності/доходом/моделлю телефона/ і т.д., в залежності від завдань РК)
✅ Контроль коректності передачі даних у Commerce Manager
Регулярно перевіряємо коректність передачі даних з сайту в ФБ, за необхідності вносимо корективи.
✅ Контроль безперебійної передачі даний Facebook Pixel
Контролюємо коректність роботи пікселю ФБ, за необхідності виправляємо збої у його роботі.
✅ Оптимізація кампаній
Перерозподіл бюджетів, вимкнення малоефективних плейсментів та регіонів, коригування цільових аудиторій за віком/статтю. Аналіз ефективності оголошень, коригування ставок на успішні варіанти, вимкнення низько ефективних груп оголошень.
✅ Звітність по ефективності реклами
Готуємо загальний детальний звіт по ефективності реклами за місяць.
Термін виконання: 1 місяць, включає базове налаштування та супровід акаунту.
Наші клієнти про нас:
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство