Налаштування таргетованої реклами у Facebook/Instagram

Налаштування таргетованої реклами у Facebook/Instagram

Соцмережі

VDALO

Таргетована реклама — це метод просування в соціальних мережах Facebook та Instagram. Завдяки грамотному налаштуванню ми показуємо рекламу лише зацікавленій аудиторії, що дозволяє економити рекламні бюджети і значно збільшити ефективність просування.

Опис

Таргетована реклама — це метод просування у соціальних мережах Facebook & instagram&. Завдяки Commerce Manager та його функції “Каталог” інтернет-магазини можуть показувати своє рекламне оголошення у вигляді карток товарів з коротким описом. Бюджет на рекламу розраховується з оплатою за клік або за покази, в залежності від цілей бізнесу

- Ознайомлення з проєктом (Бриф від клієнта)

- Аналіз конкурентів. Шукаємо 3-5 основних конкурентів та визначаємо їх сильні/слабкі сторони

-  Розбір та оформлення рекламної стратегії (Рекламний меседж, аудиторії, інструменти та креативи)

- Підключення доступів (інстаграм / фейсбук сторінка / бізнес-менеджер / карта)

- Написання ТЗ для дизайнера

- Розробка фото/відео креативів

- Створення текстів для рекламних оголошень

- Погодження з клієнтом рекламних оголошень

- Налаштування Facebook Pixel, якщо ведемо трафік на сайт

- Визначення рекламного бюджету для груп оголошень та призначення ставок за перехід (клік за оголошенням)

- Технічне налаштування таргету (ціль, бюджет, ГЕО, аудиторії, місце розміщення, сторінки, креативи, текст, посилання / форма / автовідповідь

- Щоденний моніторинг реклами. Аналітика рекламного кабінету реагуємо на зміну показників реклами. Перезапускаємо зв'язки.

- Налаштування Google Analytics – сервіс для аналізу всієї РК (якщо для вашої ніші це потрібно)

- Щоденне ведення таблички з результатами компаній

- Щотижневий звіт, опис виконаної роботи та нові ідеї на наступний тиждень

- Щомісячний звіт

Підготовка до 5-7 днів 
30 днів ведення та оптимізації після запуску

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів