Таргетована реклама — це метод просування в соціальних мережах Facebook та Instagram. Завдяки грамотному налаштуванню ми показуємо рекламу лише зацікавленій аудиторії, що дозволяє економити рекламні бюджети і значно збільшити ефективність просування.
Опис
Таргетована реклама — це метод просування у соціальних мережах Facebook & instagram&. Завдяки Commerce Manager та його функції “Каталог” інтернет-магазини можуть показувати своє рекламне оголошення у вигляді карток товарів з коротким описом. Бюджет на рекламу розраховується з оплатою за клік або за покази, в залежності від цілей бізнесу
- Ознайомлення з проєктом (Бриф від клієнта)
- Аналіз конкурентів. Шукаємо 3-5 основних конкурентів та визначаємо їх сильні/слабкі сторони
- Розбір та оформлення рекламної стратегії (Рекламний меседж, аудиторії, інструменти та креативи)
- Підключення доступів (інстаграм / фейсбук сторінка / бізнес-менеджер / карта)
- Написання ТЗ для дизайнера
- Розробка фото/відео креативів
- Створення текстів для рекламних оголошень
- Погодження з клієнтом рекламних оголошень
- Налаштування Facebook Pixel, якщо ведемо трафік на сайт
- Визначення рекламного бюджету для груп оголошень та призначення ставок за перехід (клік за оголошенням)
- Технічне налаштування таргету (ціль, бюджет, ГЕО, аудиторії, місце розміщення, сторінки, креативи, текст, посилання / форма / автовідповідь
- Щоденний моніторинг реклами. Аналітика рекламного кабінету реагуємо на зміну показників реклами. Перезапускаємо зв'язки.
- Налаштування Google Analytics – сервіс для аналізу всієї РК (якщо для вашої ніші це потрібно)
- Щоденне ведення таблички з результатами компаній
- Щотижневий звіт, опис виконаної роботи та нові ідеї на наступний тиждень
- Щомісячний звіт
Підготовка до 5-7 днів
30 днів ведення та оптимізації після запуску
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство