Налаштування товарної реклами Google Shopping (Performance Max) з супроводом для магазинів на Хорошоп від PREMIER партнерів Google
Реклама товарів через Google Shopping - це один з найбільш ефективних інструментів для збільшення продажів інтернет-магазину.
Наша агенція — провідний партнер Google у 2024 році. Статус провідного партнера отримують лише 3% найкращих агенцій в країні, що свідчить про те, що ми добре знаємо свою роботу, та більше того — робимо її чесно і відповідально.
Більше 5ти років ми налаштовуємо рекламу для наших клієнтів, майже всі з них приходять до нас по рекомендаціях своїх колег, з якими ми працювали раніше. Для нас дійсно важливо, щоб співпраця була плідною, щоб наша робота приносила користь — від цього виграють всі: клієнти задоволені та рекомендують наші послуги колегам, ми реалізуємося в можливості допомагати бізнесу та розвиватися фінансово. Все по канонам стратегії «win-win».
Презентація
Опис
Бонус: 10 000 грн на рекламний рахунок Google.
Бонус: безкоштовний аудит сайту на предмет готовності до запуску реклами.
Перелік робіт:
✅ Аналіз відповідності веб-сайту вимогам програми Merchant Center.
✅ Google Merchant Center: налаштування обов'язкових програм (безкоштовні пропозиції товарів, товарні оголошення, динамічний ремаркетинг).
✅ Google Merchant Center: налаштування блоку брендінгу (логотипу, корпоративних кольорів).
✅ Google Merchant Center: налаштування блоку доставки/повернення.
✅ Google Merchant Center: налаштування автоматичних покращень.
✅ Google Merchant Center: перевірка товарного експорту (фіда), завантаження фідів в акаунт.
✅ Google Merchant Center: створення необхідних правил для товарних фідів.
✅ Google Merchant Center: підтвердження прав власності на домен.
✅ Google Merchant Center: заповнення даних про компанію, підтвердження номера телефону.
✅ Google Merchant Center: проходження модерації.
✅ Google Analytics 4: створення аккаунту, ресурсу та потоку даних.
✅ Google Analytics 4: встановлення коду GA4 на сайт.
✅ Google Analytics 4: активація збору даних Google Signals.
✅ Google Analytics 4: налаштування зв’язку з Merchant Centre, Google Ads та Search Console.
✅ Google Analytics 4: налаштування конверсій.
✅ Google Analytics 4: налаштування електронної комерції.
✅ Google Ads: створення облікового запису Google Реклами.
✅ Google Ads: налаштування тегу ремаркетингу.
✅ Google Ads: встановлення зв'язку між Merchant Center і Google Рекламою.
✅ Google Ads: розробка структури облікового запису.
✅ Google Ads: імпорт конверсій з Google Analytics.
✅ Google Ads: створення рекламних кампаній.
✅ Google Ads: створення груп оголошень для кампаній Performance Max.
✅ Google Ads: оптимізація облікового запису.
✅ Google Ads: контроль витрат / залишку бюджету.
✅ Google Ads: контроль показників ефективності та веб-аналітики.
✅ Google Ads: регулярна звітність щодо ефективності проекту.
Термін виконання: 1 місяць, включає базове налаштування та супровід акаунту.
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство