“Налаштування інтернет-магазину на Хорошоп” — це послуга, яка включає важливі налаштування без яких робота інтернет-магазину неможлива. Наповнення вашою інформацією таких сторінок: “Оплата і доставка”, “Обмін та повернення”, “Контактна інформація”, “Угода користувача”. Налаштування доставок та оплат. Налаштування системи фільтрів для товарів в розрізі розділів. Розміщення ваших логотипів та банерів.
Опис
Послуга налаштування інтернет-магазину на Хорошоп
Послуга включає налаштування головної сторінки інтернет-магазину, сторінок: «Оплата та доставка», «Обмін та повернення», «Контактна інформація», «Угода користувача». Налаштування способів доставки та варіантів оплат. Підключення платіжних систем. Підключення логотипу та банерів.
Як замовити послугу?
- Зв'язуємось. .
- Надаю безкоштовну консультацію, обговоримо всі деталі.
- Сплачуєте вартість послуги.
- Надаєте всі необхідні дані: номери телефонів, електронну пошту, інформацію про свій магазин та іншу інформацію. (Буде детально обговорено, яка саме інформація та спосіб передачі).
- Виконую налаштування.
- Приймаєте роботу та вказуєте на можливі недоліки.
- Виправляю недоліки.
У вартість послуги включено такі налаштування:
Загальні налаштування інтернет-магазину на Хорошоп.
- Налаштування назви інтернет-магазину.
- Заміна електронної пошти та телефонних номерів та інших контактних даних на інформацію, надану клієнтом.
- Встановлення наданого клієнтом логотипу та банерів до 5 шт. (Розміри логотипу 200х100, 135х135, 120х44, 1200х1200 пікселів). Розміри банерів уточнюємо залежно від шаблону.
- Налаштування варіантів доставки та оплати.
- Підключення платіжних систем для онлайн оплати.
Налаштування інформаційних сторінок.
Йдеться про інформаційні сторінки, які мають бути присутніми в кожному інтернет-магазині відповідно до вимог компанії Googl. Без цих сторінок реклама не працюватиме.
«Оплата та доставка» — інформаційна сторінка про можливі способи розрахунку за товар та доступні варіанти доставки. Заповнюється на основі інформації, наданої власником магазину.
«Контактна інформація» — контакти для зв'язку з менеджером інтернет магазину. Заповнюється на основі інформації, наданої власником магазину.
«Обмін та повернення» — Інформація про можливість заміни та повернення товару. На основі наданої інформації.
«Угода користувача» — Типова сторінка про взаємини, збереження особистих даних клієнта. Можливе встановлення загальної інформації за умовчанням.
Що не входить до послуги:
- Будь-які послуги налаштування не перераховані вище, не входять у вартість цього пакета і йдуть окремим бюджетом.
- Розробка логотипів та банерів йдуть окремим бюджетом.
Термін виконання
1-2 робочі дні.
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство