Налаштування інтеграції магазину з KeyCRM

Налаштування інтеграції магазину з KeyCRM

Iнтеграції і Автоматизація

Solution d.a

KeyCRM - українська CRM-система, яка приносить велику користь всім підприємцям (незалежно від галузі: послуги, електронна комерція, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси і здоров'я), оскільки вона автоматизує процеси, що є ключовими для практично кожного бізнесу.

Опис

Наша команда пропонує інтеграцію вашого магазину з KeyCRM, в рамках якої виконуються такі роботи:

  • Загальні налаштування системи замовлень: кастомізація картки замовлення, кастомні статуси

  • Налаштування складів та постачальників

  • Базове налаштування модуля інтеграції Хорошоп: завантаження замовлень з сайту за попередні 2 місяці, автоматичне отримання замовлень з сайту та двосторонній обмін даних по статусам, ТТН та оплатам, автоматичне створення товарів в CRM з сайту, оновлення залишків з CRM на сайті Хорошоп

  • Налаштування інтеграцій з сервісами в CRM: Нова пошта та Checkbox

  • Підключення варіантів комунікації: SMS (SMS Fly, TurboSMS), Telegram/Viber чат-боти, Email, Instagram/Facebook дірект

  • Налаштування html-шаблонів документів (Рахунок-фактура, видаткова накладна)

  • Робота з автоматизаціями по тригерам: зміна статусів, відправка повідомлень, створення задач та інше

Терміни виконання базового налаштування - до 14 днів

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів