KeyCRM - українська CRM-система, яка приносить велику користь всім підприємцям (незалежно від галузі: послуги, електронна комерція, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси і здоров'я), оскільки вона автоматизує процеси, що є ключовими для практично кожного бізнесу.
Опис
Наша команда пропонує інтеграцію вашого магазину з KeyCRM, в рамках якої виконуються такі роботи:
-
Загальні налаштування системи замовлень: кастомізація картки замовлення, кастомні статуси
-
Налаштування складів та постачальників
-
Базове налаштування модуля інтеграції Хорошоп: завантаження замовлень з сайту за попередні 2 місяці, автоматичне отримання замовлень з сайту та двосторонній обмін даних по статусам, ТТН та оплатам, автоматичне створення товарів в CRM з сайту, оновлення залишків з CRM на сайті Хорошоп
-
Налаштування інтеграцій з сервісами в CRM: Нова пошта та Checkbox
-
Підключення варіантів комунікації: SMS (SMS Fly, TurboSMS), Telegram/Viber чат-боти, Email, Instagram/Facebook дірект
-
Налаштування html-шаблонів документів (Рахунок-фактура, видаткова накладна)
-
Робота з автоматизаціями по тригерам: зміна статусів, відправка повідомлень, створення задач та інше
Терміни виконання базового налаштування - до 14 днів
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство