Налаштування динамічного ремаркетингу в Google Ads + Facebook / Instagram від OdesSeo

Налаштування динамічного ремаркетингу в Google Ads + Facebook / Instagram від OdesSeo

Google Ads

OdesSeo

Динамічний ремаркетинг - один з найефективніших інструментів продажів, як для Google Ads, так і для Facebook / Instagram. Він дає можливість показувати клієнтам оголошення з товарами, якими вони цікавилися на сайті. За допомогою ремаркетингу можна повернути користувача, який покинув воронку продажів.

Опис

Переваги:

  1. Взаємодія з «теплою» аудиторією;

  2. Персоналізовані оголошення з товарами та послугами, якими цікавилися користувачі;

  3. Можливість налаштування різних сценаріїв в залежності від поведінки користувача.

Перелік дій (що буде входити в послугу) для Google Ads:

  1. Реєстрація та налаштування акаунтів Google Ads, Google Analytics (якщо необхідно).

  2. Реєстрація аккаунта в Google Merchant Center (якщо необхідно).

  3. Активація програми Google Merchant Center.

  4. Підготовка динамічного переліку товарів;

  5. Налаштування передачі параметрів для динамічного ремаркетингу;

  6. Налаштування аудиторій;

  7. Налаштування рекламних кампаній для динамічного ремаркетингу.

Перелік дій (що буде входити в послугу) для Facebook / Instagram:

  1. Створення аккаунту в Business Manager і його базове налаштування (якщо необхідно).

  2. Створення Сторінки в Facebook та її базове налаштування (якщо необхідно).

  3. Створення рекламного аккаунта в Ads Manager (якщо необхідно).

  4. Розміщення коду Facebook Pixel на сайті.

  5. Налаштування передачі параметрів для дин. ремаркетингу.

  6. Підготовка фіда (каталогу) з товарами.

  7. Налаштування аудиторій.

  8. Налаштування рекламних кампаній для динамічного ремаркетингу.

Строк виконання: 1 тиждень

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів