
Динамічний ремаркетинг - один з найефективніших інструментів продажів, як для Google Ads, так і для Facebook / Instagram. Він дає можливість показувати клієнтам оголошення з товарами, якими вони цікавилися на сайті. За допомогою ремаркетингу можна повернути користувача, який покинув воронку продажів.
Опис
Переваги:
-
Взаємодія з «теплою» аудиторією;
-
Персоналізовані оголошення з товарами та послугами, якими цікавилися користувачі;
-
Можливість налаштування різних сценаріїв в залежності від поведінки користувача.
Перелік дій (що буде входити в послугу) для Google Ads:
-
Реєстрація та налаштування акаунтів Google Ads, Google Analytics (якщо необхідно).
-
Реєстрація аккаунта в Google Merchant Center (якщо необхідно).
-
Активація програми Google Merchant Center.
-
Підготовка динамічного переліку товарів;
-
Налаштування передачі параметрів для динамічного ремаркетингу;
-
Налаштування аудиторій;
-
Налаштування рекламних кампаній для динамічного ремаркетингу.
Перелік дій (що буде входити в послугу) для Facebook / Instagram:
-
Створення аккаунту в Business Manager і його базове налаштування (якщо необхідно).
-
Створення Сторінки в Facebook та її базове налаштування (якщо необхідно).
-
Створення рекламного аккаунта в Ads Manager (якщо необхідно).
-
Розміщення коду Facebook Pixel на сайті.
-
Налаштування передачі параметрів для дин. ремаркетингу.
-
Підготовка фіда (каталогу) з товарами.
-
Налаштування аудиторій.
-
Налаштування рекламних кампаній для динамічного ремаркетингу.
Строк виконання: 1 тиждень
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство