
Налаштування аналітики сайту на Horoshop (включаючи Clarity, імпорт даних по витратам з рекламного кабінету Facebook в Google Analytics)

Налаштування аналітики — комплексна робота по встановленню сервісів відстеження взаємодій користувачів з сайтом, налаштування передачі даних по електронній торгівлі та всім конверсійним діям в сервіси аналітики. Ми проведемо аудит існуючих налаштувань, встановимо всі лічильники відстеження, налаштуємо конверсії і передачу даних про витрати на рекламу з Facebook в Google Analytics.
Опис
Що входить в налаштування аналітики:
- Перевірка правильності налаштування тегу Google Analytics, контейнера GTM, а також тегу Google Реклами.
- Перевірка правильності налаштувань конверсій на сайті і в Google Tag Manager.
- Аудит налаштування ресурсів Google Analytics, цілей та електронної торгівлі.
- Створення та установка, якщо не були встановлені, контейнера Google Tag Manager і тегу Google Analytics.
- Налаштування імпорту даних по витратах з рекламного кабінету Facebook в Google Analytics.
- Налаштування відстеження всіх конверсійних дій на сайті.
- Установка Microsoft Clarity і підготовка інструкції по його використанню.
- Створення звіту в Google Data Studio.
Що ви отримаєте після налаштування:
-
Налагоджену та працюючу систему аналітики.
-
Відстеження дій користувачів на сайті.
-
Всі дані по рекламі в Google Ads та Facebook в одному звіті аналітики.
-
Візуально зрозумілий звіт в Google Data Studio.
Також створимо для вашого сайту теплову карту в Microsoft Clarity для кращого розуміння дій користувачів на сайті і сприйняття правильної карти шляху користувача.
В результаті налаштувань аналітики ви отримаєте встановлений контейнер Google Tag Manager з тегом Google Analytics; налаштоване відстеження мікро та макро конверсій на сайті; дані по електронній торгівлі та витрат на рекламу в Google Analytics.
Час виконання робіт: 20 годин
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство