Налаштування таргетованої товарної реклами Meta (Facebook & Instagram) + динамічний ремаркетинг + API Conversion + місяць супроводу
Таргетована реклама у Facebook/Instagram - це рекламні оголошення, які користувачі бачать у стрічці або на своїй сторінці. Таку рекламу можна налаштувати з урахуванням різних параметрів: стать, вік, місто і країна, професії, інтереси. Так оголошення будуть показуватися лише вашій цільовій аудиторії.
Презентація
Опис
✅ Підготовчий етап
✅ Налаштування бізнес-менеджеру Facebook
✅ Налаштування Facebook Ads Manager
✅ Налаштування відслідковування конверсій
✅ Підтвердження домену сайту
✅ Налаштування Facebook Catalog Manager
✅ Підключення та налаштування сторінок груп Facebook/Instagram
✅ Створення рекламного контенту
✅ Підготовка текстів для оголошень
✅ Підбір та створення аудиторій для рекламних кампаній
✅ Налаштування Facebook pixel
✅ Запуск таргетованих кампаній
✅ Аналіз ефективності рекламних кампаній
✅ Запуск кампаній динамічного ремаркетингу
✅ Створення Look-a-like аудиторій
✅ Запуск Look-a-like кампаній
✅ Оптимізація кампаній
✅ Звітність по ефективності реклами
Термін виконання: 1 місяць, включає базове налаштування та супровід акаунту.
Наші клієнти про нас:
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство