Налаштовуємо автоматичний маркетинговий звіт який обʼєднуватиме базові джерела даних: Google Ads, Meta Ads та Google Analytics 4. Це надасть вам можливість відстежувати важливі показники рекламних кампаній, якість трафіку на сайті — цей звіт закриє потребу в щотижневому формуванні даних.
Опис
У звіт автоматично передаються дані з таких джерел:
-
Google Analytics 4
-
Google Ads
-
Meta Ads
В маркетинговому звіті ви зможете відстежувати:
-
Витрати на рекламні кампанії
-
Дохід (З Google Analytics 4)
-
К-сть продажів (З Google Analytics 4)
-
Окупність витрат на рекламу (ROAS)
-
К-сть нових та повернутих покупців
-
Коефіцієнт конверсії (CR)
-
К-сть кліків, К-сть показів
-
Співвідношення кліків до показів (CTR)
-
Середня довжина сесії на сайті
Окрім цього ви отримуєте:
-
Автоматичне щоденне оновлення даних
-
Можливість фільтрувати та дивитися дані в розрізі джерела трафіку, браузера, країни/міста, рекламної кампанії, операційної системи тощо
-
Уникнення розбіжностей даних між джерелами
-
Економію часу та прибирає людський фактор на похибку
-
Доступний звіт з будь-якого пристрою (телефон або комп'ютер)
-
Можливість налаштування сповіщення про критичні зміни в показниках
З 2020 року ми у Twinslytics допомагаємо бізнесу та їхнім маркетинговим відділам налаштовувати автоматизовані звіти відповідно до потреб компанії.
Ми пропонуємо отримати автоматизований звіт, який на щоденній основі буде збирати та оновлювати дані в зрозумілому форматі, щоб відстежувати як витрачаються рекламні кошти, які рекламні канали, кампанії, креативи є більш ефективними.
Автоматизований звіт обʼєднуватиме ваші рекламні акаунти Meta Ads, Google Ads, а також Google Analytics 4. Вам не потрібно буде більше витрачати час на формування щотижневих / щомісячних / річних звітів.
Які проблеми виникають в маркетингових звітах компанії?
-
Аналітичні дані знаходяться в різних системах (Google Analytics, Meta Ads, Google Ads), і кожна обчислює по-різному. В результаті у різних команд фахівців різні дані
-
Якщо ви використовуєте лише Google Looker Studio (PowerBI/ Tableau), вам потрібно заплатити за конектори та побудувати логіку об’єднання цих даних. Одразу виникають проблеми атрибуції, коректності даних, швидкості роботи, стабільності роботи
-
Об’єднання всіх даних за допомогою Excel або Google Sheets займає багато часу та трапляються помилки
-
Потрібно бути спеціалістом аби глибоко розумітися у всіх інтерфейсах та даних Google Analytics, Meta Ads та Google Ads, щоб аналізувати дані
Які можливості ви отримуєте:
-
Усі дані в одному звіті — немає потреби щодня моніторити звіти по різних системах чи файлах
-
Швидкість прийняття рішення — дані оновлюються автоматично. Вам не потрібно докладати зусиль на його оновлення
-
Глибокі дані для аналізу — розуміння окупності реклами в розрізі кампаній / груп оголошень / ключових слів
-
Знаходження нових інсайтів — будуйте стратегічні та тактичні кроки маркетингу на основі отриманих даних
Підтримка, безпека та точність даних
Підтримка
Ми підтримуємо наших клієнтів з будь-яких питань на основі щомісячної підписки (1 000 грн в місяць)
Безпека
Всі дані з ваших джерел збираються та зберігаються в єдиній системі — доступ (власник/адмін) до якої маєте тільки ви
Прозорість даних
Наші звіти будуть містити логіку розрахунку й опрацювання даних, яка буде узгоджена саме з вами
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство