Налаштування маркетингової аналітики — Об'єднання даних з Google Analytics та Рекламних систем

Налаштування маркетингової аналітики — Об'єднання даних з Google Analytics та Рекламних систем

Звіти та аналітика

Twinslytics

Налаштовуємо автоматичний маркетинговий звіт який обʼєднуватиме базові джерела даних: Google Ads, Meta Ads та Google Analytics 4. Це надасть вам можливість відстежувати важливі показники рекламних кампаній, якість трафіку на сайті — цей звіт закриє потребу в щотижневому формуванні даних.

Опис

У звіт автоматично передаються дані з таких джерел: 

  • Google Analytics 4

  • Google Ads

  • Meta Ads

В маркетинговому звіті ви зможете відстежувати: 

  • Витрати на рекламні кампанії

  • Дохід (З Google Analytics 4)

  • К-сть продажів (З Google Analytics 4)

  • Окупність витрат на рекламу (ROAS)

  • К-сть нових та повернутих покупців

  • Коефіцієнт конверсії (CR)

  • К-сть кліків, К-сть показів

  • Співвідношення кліків до  показів (CTR)

  • Середня довжина сесії на сайті

Окрім цього ви отримуєте:

  • Автоматичне щоденне оновлення даних

  • Можливість фільтрувати та дивитися дані в розрізі джерела трафіку, браузера, країни/міста, рекламної кампанії, операційної системи тощо 

  • Уникнення розбіжностей даних між джерелами

  • Економію часу та прибирає людський фактор на похибку 

  • Доступний звіт з будь-якого пристрою (телефон або комп'ютер)

  • Можливість налаштування сповіщення про критичні зміни в показниках 

Приклад шаблонного звіту

З 2020 року ми у Twinslytics допомагаємо бізнесу та їхнім маркетинговим відділам налаштовувати автоматизовані звіти відповідно до потреб компанії. 

Ми пропонуємо отримати автоматизований звіт, який на щоденній основі буде збирати та оновлювати дані в зрозумілому форматі, щоб відстежувати як витрачаються рекламні кошти, які рекламні канали, кампанії, креативи є більш ефективними. 

Автоматизований звіт обʼєднуватиме ваші рекламні акаунти Meta Ads, Google Ads, а також Google Analytics 4. Вам не потрібно буде більше витрачати час на формування щотижневих / щомісячних / річних звітів. 

Які проблеми виникають в маркетингових звітах компанії? 

  1. Аналітичні дані знаходяться в різних системах (Google Analytics, Meta Ads, Google Ads), і кожна обчислює по-різному. В результаті у різних команд фахівців різні дані

  2. Якщо ви використовуєте лише Google Looker Studio (PowerBI/ Tableau), вам потрібно заплатити за конектори та побудувати логіку об’єднання цих даних. Одразу виникають проблеми атрибуції, коректності даних, швидкості роботи, стабільності роботи

  3. Об’єднання всіх даних за допомогою Excel або Google Sheets займає багато часу та трапляються помилки 

  4. Потрібно бути спеціалістом аби глибоко розумітися у всіх інтерфейсах та даних Google Analytics, Meta Ads та Google Ads, щоб аналізувати дані

Які можливості ви отримуєте: 

  • Усі дані в одному звіті — немає потреби щодня моніторити звіти по різних системах чи файлах

  • Швидкість прийняття рішення — дані оновлюються автоматично. Вам не потрібно докладати зусиль на його оновлення

  • Глибокі дані для аналізу — розуміння окупності реклами в розрізі кампаній / груп оголошень / ключових слів

  • Знаходження нових інсайтів — будуйте стратегічні та тактичні кроки маркетингу на основі отриманих даних

Підтримка, безпека та точність даних

Підтримка
Ми підтримуємо наших клієнтів з будь-яких питань на основі щомісячної підписки  (1 000 грн в місяць)

Безпека
Всі дані з ваших джерел збираються та зберігаються в єдиній системі — доступ (власник/адмін) до якої маєте тільки ви

Прозорість даних
Наші звіти будуть містити логіку розрахунку й опрацювання даних, яка буде узгоджена саме з вами

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів