Магазин на платформі Хорошоп під ключ — це ідеальне рішення для тих, хто хоче швидко запустити інтернет-магазин або перейти з іншої платформи. Завдяки комплексному підходу ми допоможемо вам налаштувати всі необхідні елементи магазину так, щоб він працював ефективно та був готовий до продажів вже через 10 робочих днів.
Наша послуга підійде як для нових інтернет-бізнесів, так і для тих, хто вирішив перенести свій магазин на більш функціональну та зручну платформу Хорошоп.
Опис
Що входить в послугу:
1. Налаштування головної сторінки
-
Дизайн і розміщення банерів, блоків із товарами ("Хіти продажів", "Розпродаж", "Новинки").
-
Відображення всіх категорій і популярних категорій для легкого доступу до товарів.
-
Додавання відгуків, логотипів брендів та текстових блоків, таких як "Про нас", “Оплата і доставка”, “Обмін та повернення” для підвищення довіри клієнтів.
2. Налаштування картки товару
-
Оптимізація співвідношення фотографій і текстових блоків з описом і характеристиками товару.
-
Розташування та налаштування вигляду характеристик товару.
-
Налаштування варіантів товару, наприклад, вибір кольору або розміру.
3. Дизайн сайту
-
Адаптація кольорової схеми під ваш бренд. Зміна кольорів у шапці сайту, підвалі, на сторінці замовлення та інших елементах, щоб створити гармонійний і привабливий вигляд.
4. Створення банерів, лого, favicon.
-
Розробка 3 банерів для головної сторінки з можливістю внесення до 3 правок. Адаптація та встановлення типового логотипу з Canva (якщо потрібен персоналізований індивідуальний логотип - можемо розробити за окрему плату). Створення та встановлення favicon.
5. Налаштування оплати та доставки
-
Підключення варіантів оплати, включаючи банківські картки, Google Pay, Apple Pay та інші популярні способи. А також налаштування доставки через інтеграції з Новою Поштою, Укрпоштою та іншими службами.
6. Інтеграції з платіжними системами LiqPay або WayForPay
-
За необхідності, допомагаємо з реєстрацією платіжних сервісів LiqPay або WayFor Pay, налаштовуємо їх роботу на стороні Хорошопу. Підключаємо інформування у Telegram про статус замовлення.
7. Підключення домену та Google сервісів
-
Підключаємо ваш домен та налаштовуємо Google Analytics 4, Google Search Console для аналітики, щоб ви могли відслідковувати поведінку клієнтів на сайті та ефективність маркетингових кампаній.
8. Підключення магазину до Microsoft Clarity.
-
Microsoft Clarity — це аналітичний інструмент від Microsoft, який допомагає власникам інтернет-магазинів краще розуміти поведінку відвідувачів і покращувати їхній користувацький досвід. Він надає цінні дані про взаємодію користувачів з веб-сторінками, що дозволяє виявляти проблемні місця та підвищувати конверсію.
Основні функції: записи сеансів користувачів, теплові карти (показують, де клікають користувачі на сайті), ідентифікація "мертвих зон" (області сторінки, на які користувачі клікають, але не отримують очікуваної дії), інформація про скролінг і "відскоки" (з Clarity можна побачити, до яких частин сторінки доходять користувачі - це важливо, щоб розуміти, чи доходять вони до важливих блоків), звіти про збої та помилки JavaScript.
9. Базова SEO-оптимізація
-
Налаштуємо SEO-шаблони для сторінок, додамо метатеги (title, description).
10. Онлайн-консультація
-
Після завершення налаштувань ми проведемо для вас онлайн-консультацію (до 30 хвилин), де пояснимо всі можливості платформи Horoshop і відповімо на ваші запитання.
Пакети послуг:
Тариф Light — 15 000 грн (виконання до 10 робочих днів)
-
Налаштування до 5 шаблонів товарів з характеристиками.
-
Ручне додавання до 50 товарів на двох мовах з можливістю вибору модифікацій (колір, розмір), або імпорт до 1000 товарів (з Prom, XLSX, XML або Excel-таблиці).
-
Створення до 10 довідників для спрощення додавання товарів.
-
Налаштування фільтрів товарів: створимо фільтри для швидкого пошуку товарів на сайті.
Тариф Medium — 20 000 грн (виконання до 15 робочих днів)
-
До 10 шаблонів товарів.
-
Ручне додавання до 100 товарів на двох мовах, або імпорт до 6000 товарів (для більшої кількості товарів вартість обговорюється окремо)
-
Створення до 20 довідників для спрощення управління товарами.
-
Налаштування фільтрів товарів: створимо фільтри для швидкого пошуку товарів на сайті.
Додаткові послуги:
-
Ручне додавання товарів зверх ліміту (вартість позиції 45 грн)
-
Створення додаткових банерів - 600 грн/шт (у 2х варіантах - горизонтальному та вертикальному)
-
Рекламні кампанії: налаштуємо та ведемо рекламу в Google Shopping (Performance Max), таргетованої реклами МЕТА (Facebook / Instagram) зі знижкою 10%
Чому обирають нас?
-
Підтримка та консультації: постійний зв'язок і допомога протягом усього процесу налаштування та після запуску.
-
Швидкий запуск: ваш магазин буде готовий до продажів в середньому через 10 робочих днів.
-
Гарантія якості: ми — партнери Horoshop та PREMIUM партнери Google (такий статус отримують лише 3% найкращих агенцій в країні), що гарантує надійність та професіоналізм у всіх аспектах.
Бонусом надаємо постійний доступ до розробленого нами ЗВІТУ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ В GOOGLE ADS
Звертайтесь до нас — і ми допоможемо зробити ваш інтернет-магазин успішним та прибутковим!
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство