Контекстна реклама — це метод просування у пошуковій системі Google, YouTube та різних його сайтах-партнерах. Завдяки Google Shopping Інтернет-магазини можуть показувати своє рекламне оголошення у вигляді карток товарів з коротким описом. Бюджет на рекламу розраховується з оплатою за клік або за покази, в залежності від цілей бізнесу.
Опис
Контекстна реклама:
- Аналіз конкурентів. Дивимося у видачі основних 3-5 конкурентів та визначаємо їх сильні/слабкі сторони.
- Підбір семантичного ядра (семантика) - всі можливі фрази та слова, за якими можна знайти продукт/послугу
- Погодження з клієнтом семантики
- Створення текстів для рекламних оголошень
- Погодження з клієнтом рекламних оголошень
- Таргетинг
- Робота з мінус-словами – видалення всіх запитів, за якими не повинні відображатися. Наприклад, "Купити телефон Харків". Не підходить такий запит
- Визначення та використання розширень
- Визначення рекламного бюджету для груп оголошень та призначення ставок за перехід (клік за оголошенням)
- Налаштування Google Analytics – сервіс для аналізу всієї РК
- Налаштування цілей на конверсію – прописуємо на сайті необхідний код, який допомагає дивитися які оголошення дали результат – натискання на кнопки Замовлення/Купити/--Подзвонити/Чат тощо.
- Налаштування ремаркетингу. Промальовування банерів та розміщення їх на профільних сайтах
- Налаштування РК у КММ (рекламна кампанія у контекстно-медійній мережі)
- У разі потреби встановлення Call-tracking – відстеження ефективності дзвінків шляхом підміни номера з
- Перевірка всіх бізнес-процесів
Налаштування Google Merchant Centre:
- Аналіз структури сайту
- Створення фіда для GMC
- Адаптація та налаштування рішення під цілі клієнта
- Внесення змін до фід даних після тестування GMC та виявлення неточностей
- Прив'язка GMC до Google Analytics та Google AdWords
Підготовка до 5-7 днів
30 днів ведення та оптимізації після запуску
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство