Опис
Рекламна стратегія та структура акаунту
Кожен проект починається з виявлення потреб клієнта, постановки чітких цілей, планування та розробки індивідуальної рекламної стратегії
Приклад структури акаунта автозапчастин
Настройка систем аналітики
Створення аккаунта Google Analytics, налаштування цілей та електронної торгівлі. Настройка кастомних звітів в Google Analytics. Створення звіту в Google Data Studio
Настройка торгових кампаній
Створення акаунта Google Merchant Center і товарного фіда. Проходження модерації в Google. Настройка базовых торгових кампаній згідно затвердженої структури. Проміжне відстеження результатів\рентабельності. Настройка торгової кампанії "Smart Google Shopping"
Приклад роботи торгових кампаний
Настройка ремаркетинга
Створення списків ремаркетинга згідно затвердженої структури. Налаштування кампаній з динамічним ремаркетингом. Впровадження ппошукового ремаркетинга в кампанії пошукової мережі. Класичний ремаркетинг. Ремаркетинг в Youtube (за необхідністю)
Настройка динамічних пошукових оголошень (DSA)
Настройка динамічних пошукових кампаній з таргетингом на цільові сторінки з груп стандартних оголошень, фіди сторінок, індекс сайта
“Розумна” КМС з товарним фідом
Розумна кампанія в контекстно-медійній мережі з товарним фідом з Google Merchant Center
Брендові кампанії в пошуковій мережі
Кампанії в пошуку Google по брендовим запитам товара і рекламодателя
Звітність
Звітність по планованій\виконаній роботі. Створення розширеного звіту в Google Data Studio. Консультації\навчання
Приклад звіту рекламного акаунту за рік
Термін виконання: до 20 робочих днів
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство