Вам просто необхідний, якщо:
❗Вам здається, що бюджет витрачається неефективно
❗Ви бачите що продажі є, а реальних грошей немає
❗Вас не влаштовує кількість і якість замовлень\дзвінків
❗Вас не влаштовує охоплення, ціна кліка, ROI, CTR
❗Ви відчуваєте що потенціал рекламного акаунта не розкритий
Опис
Безкоштовний аудит Гугл Реклами відповідає на три основні питання:
-
Що потрібно змінити?
Чи використовуються в акаунті будь-які шкідливі налаштування, від яких слід негайно відмовитися? -
На чому варто зосередитись?
Якби ми керували вашим акаунтом Google Реклами, на чому б ми сконцентрувалися насамперед? -
Де шукати точки зростання?
Які можливості закладені у вашому акаунті Google Реклами для довгострокового успішного отримання прибутку?
Що ви отримаєте?
- Попередню консультацію для визначення проблем
- Докладний розбір ваших акаунтів Google Ads, Google Analytics і Google Merchant Center у текстовому форматі
- Рекомендації щодо усунення виявлених помилок
- Міні-стратегію рекламного просування на найближчий час
- Кроки, необхідні для підвищення ефективності ваших акаунтів Google Ads
- Відповіді на запитання після аудиту
Невеличкий кейс:
Аудит магазину настільних ігор показав, що:
-
Ключові слова в пошуку погано опрацьовані, зібрані й не сегментовані за релевантними групами, загальні запити упереміш із комерційними
-
Багато дублів ключових слів, що створює внутрішню конкуренцію в акаунті
-
В акаунт додано не цільові ключові фрази, наприклад: "настільні ігри для дітей 7 років форум"
-
Мінус-слова погано опрацьовані, а звіт "Пошукові запити" рідко відкривається. Завдяки цьому зливаються бюджети на такі нецільові запити як наприклад: "новини" (злито близько 250 грн за 3 місяці), "ютуб" (понад 1600 грн за 3 місяці)
-
Торгові кампанії сегментовані тільки за геотаргетингом. У підсумку маємо товари, які перетягують на себе покази, тоді як інші товари не отримують показів
Що було зроблено після:
-
Обговорили з клієнтом ключові аспекти його бізнесу, які допоможуть нам у прийнятті правильних рішень під час роботи з акаунтом, а також майбутні завдання, бажаний ROI і вартість замовлення
-
Було прийнято рішення переробити структуру торгових і пошукових кампаній
-
Товари в торгових сегментували за їхньою вартістю: дешеві, середні, дорогі. Товари "топ продажів" винесли в окремі кампанії. Також в окрему кампанію додали всі товари, за якими за останній місяць не було показів
-
Перезібрали семантику для пошукової реклами. Усі ключові слова сегментували за їхньою цінністю: транзакційні, загальні, за типом гри і т.д.
-
Попрацювали над мінус-словами. Виключили нерелевантний трафік по максимуму
-
Структуру пошукових кампаній організували за принципом SPAG: 1 релевантний ключ = 1 релевантна група оголошень. Робота почалася наприкінці квітня в несезон для цього бізнесу
Підсумки:
Знизивши частку нерентабельного трафіку і перерозподіливши за кампаніями товари згідно зі своєю цінністю, витрати на рекламу знизилися на 49,5%.
Ціна за клік знизилася на 25%. Середній чек зріс на 8%, рентабельність зросла на 4%. Для торгових кампаній відсоток показів зріс на 71%, а відсоток втрачених за бюджетом знизився на 97%.
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство