Безкоштовний аудит рекламних акаунтів Google Ads

Безкоштовний аудит рекламних акаунтів Google Ads

Google Ads

advertum.pro

Вам просто необхідний, якщо:

❗Вам здається, що бюджет витрачається неефективно

❗Ви бачите що продажі є, а реальних грошей немає

❗Вас не влаштовує кількість і якість замовлень\дзвінків

❗Вас не влаштовує охоплення, ціна кліка, ROI, CTR

❗Ви відчуваєте що потенціал рекламного акаунта не розкритий

Опис

Безкоштовний аудит Гугл Реклами відповідає на три основні питання:

  1. Що потрібно змінити?
    Чи використовуються в акаунті будь-які шкідливі налаштування, від яких слід негайно відмовитися?

  2. На чому варто зосередитись?
    Якби ми керували вашим акаунтом Google Реклами, на чому б ми сконцентрувалися насамперед?

  3. Де шукати точки зростання?
    Які можливості закладені у вашому акаунті Google Реклами для довгострокового успішного отримання прибутку?

Що ви отримаєте?

  • Попередню консультацію для визначення проблем
  • Докладний розбір ваших акаунтів Google Ads, Google Analytics і Google Merchant Center у текстовому форматі
  • Рекомендації щодо усунення виявлених помилок
  • Міні-стратегію рекламного просування на найближчий час
  • Кроки, необхідні для підвищення ефективності ваших акаунтів Google Ads
  • Відповіді на запитання після аудиту

Невеличкий кейс:
Аудит магазину настільних ігор показав, що:

  1. Ключові слова в пошуку погано опрацьовані, зібрані й не сегментовані за релевантними групами, загальні запити упереміш із комерційними

  2. Багато дублів ключових слів, що створює внутрішню конкуренцію в акаунті

  3. В акаунт додано не цільові ключові фрази, наприклад: "настільні ігри для дітей 7 років форум"

  4. Мінус-слова погано опрацьовані, а звіт "Пошукові запити" рідко відкривається. Завдяки цьому зливаються бюджети на такі нецільові запити як наприклад: "новини" (злито близько 250 грн за 3 місяці), "ютуб" (понад 1600 грн за 3 місяці)

  5. Торгові кампанії сегментовані тільки за геотаргетингом. У підсумку маємо товари, які перетягують на себе покази, тоді як інші товари не отримують показів

Що було зроблено після:

  1. Обговорили з клієнтом ключові аспекти його бізнесу, які допоможуть нам у прийнятті правильних рішень під час роботи з акаунтом, а також майбутні завдання, бажаний ROI і вартість замовлення

  2. Було прийнято рішення переробити структуру торгових і пошукових кампаній

  3. Товари в торгових сегментували за їхньою вартістю: дешеві, середні, дорогі. Товари "топ продажів" винесли в окремі кампанії. Також в окрему кампанію додали всі товари, за якими за останній місяць не було показів

  4. Перезібрали семантику для пошукової реклами. Усі ключові слова сегментували за їхньою цінністю: транзакційні, загальні, за типом гри і т.д.

  5. Попрацювали над мінус-словами. Виключили нерелевантний трафік по максимуму

  6. Структуру пошукових кампаній організували за принципом SPAG: 1 релевантний ключ = 1 релевантна група оголошень. Робота почалася наприкінці квітня в несезон для цього бізнесу

Підсумки:

Знизивши частку нерентабельного трафіку і перерозподіливши за кампаніями товари згідно зі своєю цінністю, витрати на рекламу знизилися на 49,5%.

Ціна за клік знизилася на 25%. Середній чек зріс на 8%, рентабельність зросла на 4%. Для торгових кампаній відсоток показів зріс на 71%, а відсоток втрачених за бюджетом знизився на 97%.

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів