Опис
Навіщо взагалі потрібен аудит?
Зовнішній аудит інтернет-реклами потрібен для визначення нових точок зростання і масштабування кампаній в Україні поглядом стороннього фахівця. Реклама сайту - невід'ємний інструмент просування і заробітку. Ефективна реклама - більш високий рівень продажів.
Етапи роботи
Аналіз налаштувань рекламних акаунтів
Описуємо помилки і оптимальні настройки аккаунта для вашого бізнесу
-
Контроль налаштувань Google Аналітики
-
електронна торгівля
-
конверсії
-
тег ремаркетингу
-
сегменти аудиторій
-
Контроль зв'язку Google Реклама / Google Аналітика
-
Перевірка настройки рекламних кампаній:
-
мети
-
таргетинг
-
стратегії призначення ставок
-
пристрою
-
демографія
-
місця розміщення
-
Перевірка настройки розширень оголошень
-
Перевірка настройки розкладу показів
-
Контроль коректної настройки тегів ремаркетингу та наповнюваності списків
-
Контроль структури аккаунту
-
Перевірка список мінус слів / ключових слів
-
Перевірка релевантності пошукових фраз
Дослідження сайту
Перевіряємо релевантність посадочних сторінок оголошенням і ключовими словами. Формуємо рекомендації по наявності та розміщення на сайті обов'язкової інформації для замовлення.
Звіт і рекомендації
Складаємо список рекомендацій для поліпшення рекламної кампанії
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство