Опис
Що включає аудит:
Перевірка правильності встановлення тегу аналітики, контейнера GTM, а також тегу Google Реклами.
Перевірка налаштувань конверсій на сайті і в Google Tag Manager.
Аудит налаштувань Google Analytics, цілей та електронної торгівлі.
Що ви отримаєте в результаті аудиту:
Детальний звіт зі списком існуючих помилок в налаштуванні аналітики.
Рекомендації щодо виправлення виявлених помилок.
Рекомендації щодо поліпшення існуючих налаштувань аналітики зі списком цільових дій, які необхідно відстежувати.
Час виконання роботи: 4 години
Заявка на послугу
Безкоштовний тест 7 днів
Перевірте пошту
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство
0
Реєструйтеся на вебінар
Хорошоп Enterprise