Навіщо потрібна інтеграція з Retail CRM
RetailCRM - це незамінний інструмент для автоматизації бізнесу, також він призначений для оптимізації комунікацій і ефективного розподілу часу.
Сьогодні використання CRM системи найважливіший фактор успіху і якщо у вас ще не виникало питання про необхідність використання CRM - системи, скоріше за все вам ще не доводилося справлятися з величезною кількістю замовлень, контролювати які дуже складно.
Переваги використання Retail CRM на Хорошоп
Автоматичне збирання інформації
CRM система є далеко не тільки місцем для зберігання даних про клієнтів. Інтеграція з CRM дозволить автоматично збирати всю основну інформацію і подробиці всіх заходів на сайті, в також взаємодії з ними. В результаті можна побудувати ефективну комунікацію зі своїми клієнтами і тим самим збільшити конверсію в замовлення.
Переваги CRM
- автоматизація роботи складу інтернет-магазину;
- збільшення швидкості обробки замовлень;
- автоматизація маркетингу і інтеграція з поштовими сервісами;
- автоматизація складу і логістики;
- автоматизація інтернет-магазину і 1С.
Інтеграція Retail CRM для інтернет магазину від Хорошоп — це:
Автоматично отримувати замовлення покупців з системи Хорошоп
Після успішної операції покупця автоматично відправляється лист з проханням написати відгук про товар.
Автоматично створювати нових клієнтів при отриманні замовлень з Хорошоп, якщо в системі вони відсутні
Можливість отримувати відгуки не тільки для товарів, але і для магазину.
Автоматично оновлювати статуси замовлень і статуси оплат в системі Хорошоп
Користувачі можуть шукати інформацію про товар не тільки на вкладках, а й у відгуках до нього.
Автоматично генерувати ICML з товарами з системи Хорошоп
Користувачі які можуть переглянути відгуки тих хто вже купував товар, будуть більш впевнені в якості продукту і з великою ймовірністю зроблять покупку.
Протестуйте безкоштовно 14 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт