Навіщо потрібна вітрина товарів для інтернет магазина
Вітрина товарів — перший сигнал покупцеві про те, що він потрапив до магазину, а не на новинний блог чи сайт виробничої компанії.
У звичайному магазині відвідувач може пощупати товар, розглянути його вживу, а в інтернет-магазині потрібно спиратися на ілюстративну інформацію — фото, відео тощо. Вітрина товарів у інтернет-магазині забезпечує відвідувача необхідною інформацією відразу після першого переходу на сайт.
Переваги вітрини товарів
Перше враження про магазин
Користувач, який вперше потрапив у ваш інтернет-магазин, може відразу зробити висновки щодо сайту. Наприклад, оцінити асортимент товарів, ціновий рівень, наявність цікавого сегмента товарів, акцій та знижок. Але частина користувачів перед покупкою частіше за все переглядають і інший асортимент магазину.
Ви можете виділити на вітрині головної сторінки сайту:
- акційні товари;
- сезонні товари;
- найпопулярніші товари;
- товари, які ви хочете продати у великій кількості;
- товари, які відомі по всьому світу і служитимуть приманкою;
- товари на розпродажі;
- нові надходження.
Вітрина товарів на сайт від Хорошоп — це:
Візуальне представлення товарів
Відвідувач відразу розуміє, що потрапив до інтернет-магазину, а не на сайт новин або блог
Акційні товари, новинки і хіти продажів
Дозволяє з першої сторінки зацікавити відвідувача товарами вашого магазину і показати новинки або хіти продажів.
Безкоштовний тест 7 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт