Навіщо потрібні відгуки для інтернет-магазину
Відгуки мають величезний вплив на прийняття рішення про покупку. За дослідженнями RetailDrive, 95% респондентів хоч раз переглядали відгуки товарів перед покупкою. А 24% з них говорять, що читають відгуки перед кожною покупкою.
Чому відгуки настільки важливі? Вони допомагають підвищити довіру покупця до товару та збільшити конверсію інтернет-магазину.
Переваги використання відгуків
Спрощення процесу написання відгуку
У деяких споживачів не дуже добре виходить висловлювати свої думки в письмовому вигляді і це заважає їм писати розгорнуті відгуки. Тому процес написання відгуку має бути максимально простим. Як варіант, можна попросити покупця оцінити товар від 1 до 5 зірочок. Також можна задавати клієнтам запитання з варіантами відповідей.
Прохання залишити відгук після продажу
Щоб отримати відгук про товар, варто попросити про це клієнта, який недавно його придбав, поділитися своїми враженнями. Наприклад, можна відправити лист з проханням.
Врахуйте, що клієнт повинен встигнути не лише отримати товар, але і використовувати його, щоб сформувати власну думку. Але й не варто затягувати з відправкою листа. За кілька тижнів клієнт може забути про покупку і не захотіти відплатити інтернет-магазину за гарне обслуговування.
Відгуки для інтернет-магазину від Хорошоп — це:
Листи з проханням залишити відгук
Після успішної угоди, покупцеві автоматично відправляється лист з проханням написати відгук про товар.
Відгуки про магазин
Можливість отримувати відгуки не тільки про товар, але і про магазин.
Додаткова інформація про товар
Користувачі можуть шукати інформацію про товар не тільки на вкладках, але і у відгуках.
Підвищення конверсії
Користувачі, які можуть переглянути відгуки, будуть більш впевненими в якості продукта, тому з більшою ймовірністю куплять товар.
Протестуйте безкоштовно 7 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт