E-mail маркетинг Опубліковано: 21.11.2023

Як використовувати e-mail маркетинг у святкових акціях та розпродажах

Як використовувати e-mail маркетинг у святкових акціях та розпродажах

Святкові email-розсилки — ефективний спосіб нагадати про себе та наштовхнути клієнта до покупки саме вашого товару. Розповідаємо, як отримати максимум користі від проведення email-кампаній напередодні новорічних свят.

Зміст статті
  1. Переваги проведення святкових кампаній email-маркетингу
  2. Коли готувати святкові email-розсилки
  3. Що пропонувати в святкових email-розсилках: ідеї та приклади
  4. Якою має бути святкова розсилка: рекомендації з оформлення email-листів
  5. Висновок

Новорічний період — можливість для інтернет-магазинів примножити прибуток, адже люди купують більше, ніж зазвичай. За дослідженням Statista, святкові замовлення можуть складати понад 25% річного об’єму продажів ритейлера. Люди шукають подарунки для себе та близьких, слідкують за розпродажами та традиційними знижками. Разом з тим, саме напередодні свят поштові скриньки переповнені однотипними листами. Як виділитися з-поміж конкурентів, збільшити лояльність клієнтів, а разом з цим і дохід компанії — ділимося в статті. 

Переваги проведення святкових кампаній email-маркетингу

Лояльність клієнтів

Ви працюєте з теплою аудиторією — людьми, які дали згоду на отримання листів. Перед святами користувачі активно обирають подарунки і звичайно хочуть їх придбати якомога вигідніше. Тому тематична розсилка — це взаємовигідний обмін. Клієнт отримує привабливу пропозицію (знижка, кешбек, бонус тощо), компанія — можливість збільшити кількість продажів.

Підвищення конкурентоспроможності

До сезонних подій готується більшість брендів. Щоб перемогти в святковій гонці за увагу клієнта, слід подбати про релевантну пропозицію та креативну подачу. Вона має виділятися серед інших, викликати емоцію, а головне — переконувати користувача, що це вигідна покупка. В процесі розробки кампаній доведеться вдатися до мозкового штурму та розвивати творчий підхід. Лише так можна збільшити конверсію з email-розсилки

Невеликі витрати

В порівнянні з іншими методами просування, email-маркетинг — один з найдешевших маркетингових інструментів. Наразі є багато сервісів розсилок з різними тарифами, деякі пропонують безкоштовне користування для бізнесу з невеликою базою підписників. Зважаючи на те, що вкладення мінімальні, email-маркетинг має високий показник ROI. 

Швидкий результат

Розсилка з обмеженою в часі пропозицією працює краще, ніж інші види реклами, оскільки мотивує підписників діяти швидко. Оцінити результати можна вже на наступний день після відправлення листів. Сервіси розсилок показують детальну статистику: кількість відкритих, повернених листів, відписок, конверсій. Це дозволяє швидко оптимізувати роботу: відредагувати шаблон розсилки, переглянути сегментацію підписників тощо.

Взаємодія з клієнтами

Серія святкових листів дозволяє повернути увагу користувачів, якщо вони перестали проявляти активність, а також нагадати про себе постійним покупцям. Крім того, інструменти email-маркетингу допомагають актуалізувати клієнтську базу, так як з часом вона застаріває — хтось втрачає паролі, а хтось інтерес. 

Коли готувати святкові email-розсилки

Важливий складник успіху святкових email-кампаній — їх вчасне проведення. За опитуваннями, більшість українців починає купувати подарунки за місяць до Нового року — 56%. Причому 49% всіх респондентів надають перевагу товарам, на які діють акції. 

Статистика свідчить про те, що чекати безпосередньо переддень свят не варто. Починайте підготовку email-розсилок до Різдва та Нового року вже через кілька днів після Чорної П’ятниці. Найкраще працює ланцюжок з чотирьох-п’яти електронних листів протягом грудня. Пропонуємо приклад.

  1. Рання розсилка — може містити посилання на новий розділ «Подарунки» з цікавими ідеями. Таким чином ви продемонструєте клієнтам максимум готовності. 

  2. Нагадування — анонс статті-гайду по підбору подарунка, святковий лист-дайджест. В кінці додайте щось ціннісне, наприклад персоналізований промокод на знижку. 

  3. Пропозиція — розпродаж з обмеженим терміном дії, святкова акція на кшталт -50% на другий товар тощо.

  4. Лист в день Х — нагадування про завершення пропозиції.

  5. Післясвятковий лист — повідомлення клієнтам, які не здійснили цільову дію, що ви зберегли деякі знижки і для них.

Перед святами користувачі отримують десятки малозмістовних листів, які не викликають інтересу. Робіть розсилку лише тоді, коли у вас вже є готова ціннісна пропозиція, але не дублюйте її багато разів. Відкривши три повідомлення за тиждень із закликом «придбати щось з акційного каталогу», наступні потенційний покупець скоріш за все проігнорує. Також рекомендуємо уникати одночасних розсилок в різних каналах, наприклад поштова скринька, Viber, SMS — нав’язливість може відштовхнути клієнта.

Що пропонувати в святкових email-розсилках: ідеї та приклади

Щоб email-розсилка мала шанси на успіх, вона повинна демонструвати пряму користь для одержувача. Відобразити вигоду можна кількома способами.

Добірки подарунків

Запити «Що подарувати» та «Ідеї подарунків» в передноворічний період набувають найбільшої популярності. 

Статистика запитів Google Trends 

Email-лист з порадами та посиланням на актуальні добірки підвищить лояльність клієнтів. Крім того, аналіз поведінки відвідувачів сайту допоможе сформувати більш актуальні пропозиції. 

Приклад листа з ідеями подарунків, які можна переглянути за посиланням

Знижка з обмеженим терміном дії

Найпоширеніший вид святкових email-розсилок. Такі листи ефективно спонукають до швидких покупок, адже кому не хочеться придбати товар на 10-20% вигідніше. Найкраще пропонувати персоналізовані знижки на основі користувацького досвіду клієнта. Наприклад, сегментувати підписників за поведінковими характеристиками.

Персональний промокод

Ще один дуже популярний тип святкових розсилок, який працює за тим же принципом, що й надання знижки. Зазвичай промокод також має обмежений термін дії та дозволяє придбати дешевше певні товари. Якщо хочете виокремити ваш лист, запропонуйте покупцям іншу вигоду. Наприклад, отримати безкоштовну доставку, фіксований грошовий бонус — промокод може містити будь-яку пропозицію.

Безкоштовна доставка

За статистикою, 48% онлайн-покупців залишають кошики з товарами через високу вартість доставки. Святкова пропозиція безкоштовної відправки від певної суми замовлення дозволить збільшити кількість продажів та середній чек покупки. Однак, запускати таку кампанію доцільно для інтернет-магазинів з легкими та негабаритними товарами, інакше витрати на логістику можуть перевищити розмір прибутку. 

Розпродаж

Можна організувати загальний розпродаж для всіх категорій товарів або запропонувати знижки вибірково на деякі позиції. Враховуючи, що багато покупців готують подарунки завчасно, влаштуйте ранній та пізній розпродаж — наприклад на початку грудня та за кілька днів до Нового року.

Конкурси 

За допомогою проведення конкурсу в email-розсилці можна максимально заохотити клієнтів до покупки. В листі детально вкажіть умови для участі, а переможців визначайте прозоро. Після завершення розіграшу надішліть email-лист з підсумками. Якщо покупець відсутній серед тих, хто виграв призи, запропонуйте йому втішний бонус — наприклад знижку 50-100 грн на наступну покупку. 

Спецпропозиції

Цей тип святкових email-розсилок може містити різні умови: грошовий бонус на наступну покупку чи підвищений кешбек, «три за ціною двох», подарунок до замовлення. При формуванні пропозиції орієнтуйтесь на вашу товарну нішу, цілі кампанії та поведінку клієнтів. Наприклад, перший варіант спонукає до повторних покупок, другий — збільшує середній чек, а гарантований презент підвищує лояльність покупців. 

Якою має бути святкова розсилка: рекомендації з оформлення email-листів

Щоб клієнти звернули увагу та відреагували саме на вашу розсилку, дотримуйтесь кількох рекомендацій.

  1. Чітко повідомляйте про пропозицію в заголовку. Від теми листа залежить чи відкриє його одержувач. Заголовок має бути коротким та доносити клієнту, яку вигоду він отримає. Цифри зроблять тему більш зрозумілою. Наприклад: «Ваш подарунок під ялинку: промокод -10% на всі товари».

  2. Будьте лаконічними. Лонгріди в розсилках — не кращий варіант. Оптимальна довжина продаючого тексту — 3-5 коротких речень. Уникайте штампів та красномовних епітетів. Пам’ятайте, що вся ключова інформація має бути відображена на першому екрані. Якщо пропонуєте добірку подарунків, її слід поділити на блоки за тематикою, створивши до кожного короткий підпис з 1-2 речень.

  3. Використовуйте емодзі. Святкові символи в заголовку роблять лист помітнішим, однак не варто ними зловживати. Оптимально доповнити тему листа одним емодзі та додати ще максимум два в основний текст.

  4. Вказуйте лише один Сall to Аction. Лист наштовхує читача до певної дії — відвідати сайт, купити, взяти участь в розіграші тощо. CTA-кнопка має чітко вказувати, що повинен зробити одержувач. Різні заклики в одному листі його можуть заплутати. Якщо пропонуєте добірку, додайте кілька однакових CTA. Для кожного блока — окрема кнопка.

  5. Персоналізуйте пропозиції. Сегментація адресатів дозволить підвищити конверсію з email-листів. Розподіліть підписників в різні групи, при цьому враховуйте не лише демографічні характеристики. Інтереси, минулі покупки, відвідані категорії та переглянуті товари, список бажань — цінне джерело інформації, на основі якої можно скласти персоналізовані та дійсно актуальні пропозиції для клієнтів.

  6. Дотримуйтесь своїх обіцянок. Пропозиція має бути чесною. Не пишіть «до -50% на подарунки», якщо насправді знижка значно нижча. Краще вказати менший, але реальний відсоток вигоди. Якщо ви використовуєте динамічне ціноутворення і надсилаєте листи зі знижками, які фактично не зменшують ціну, їх перестануть відкривати. 

  7. Створюйте святковий настрій. Новорічні розсилки, як правило, яскравіші та ефектніші, ніж звичайні листи в пошті. Це допомагає зачепити увагу підписника, занурити його в святкову атмосферу та створити емоційний зв'язок із брендом. Однак уникайте клішованого дизайну на кшталт: Новий рік — обов’язково червоний колір, ялинка та сріблясті кульки.

  8. Пам’ятайте про адаптивність. За статистикою, більшість переглядів поштової скриньки відбувається зі смартфонів. Створюйте адаптивний email-дизайн та подбайте про читабельність тексту. На мобільних пристроях відображаються перші 35-40 символів, на десктопних — 70-150 символів, залежно від ширини екрана.

Висновок

Святкові email-кампанії можуть здатися трудомісткими, але це дієвий спосіб зміцнити зв'язок із клієнтами та збільшити продажі. Плануйте розсилки завчасно, продумайте конкурентоспроможну пропозицію, приділіть увагу тексту та адаптивному дизайну в листах. Сегментація клієнтів за групами та підготовка персоналізованих пропозицій дозволить збільшити кількість переходів на сайт. Інтернет-магазини на Хорошопі інтегруються з популярними сервісами розсилки для збору даних та проведення ефективних email-кампаній.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів