Рерайт

Рерайтинг — це створення нового тексту з високою технічною унікальністю на основі одного або кількох вихідних джерел. Матеріал переписують іншими словами зі збереженням первісного сенсу.

Опис

Напевно, ви помічали, що на різних сайтах можуть зустрічатися практично ідентичні за смисловим навантаженням статті, написані різними людьми, але все одно однаково. Це рерайт – тексти, написані з одного джерела.

Але навіщо це взагалі потрібно, адже простіше взяти статтю, що сподобалася, з іншого сайту і опублікувати її у себе. Тут і криється весь сенс рерайту: красти чужі тексти не можна - це незаконно і Google не заохочується.

Вся справа в унікальності. Пошукова машина не любить плагіат і з більшою ймовірністю знизить у видачі сайт, що містить елементи копіпаста, тобто песимізує його.

Припустимо, ви створили сайт, присвячений продажу автомобілів чи туризму. Або відкриваєте інтернет-магазин, що містить сотні позицій товарів, які вимагають грамотного та оригінального опису. Щоб ваші статті викликали у читачів живий інтерес, і при цьому оригінальність була на високому рівні, вам знадобиться матеріал із високим рівнем унікальності на кожну сторінку.

Можна зайнятися написанням статей самостійно, проте це може забрати багато часу та сил. Набагато простіше знайти готовий текст (наприклад, у конкурентів) і зробити рерайт.

Унікальність готового тексту після рерайту 75-100%

 

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів