Налаштування та ведення контекстної реклами Google Ads для інтернет-магазинів на платформі Хорошоп

Налаштування та ведення контекстної реклами Google Ads для інтернет-магазинів на платформі Хорошоп

Контекстна реклама

Udigital

Коротко про те навіщо Вам потрібно користуватися контекстною рекламою:

✔ Вам потрібно почати рекламувати товари чи послуги вже сьогодні?
✔ Ваш сайт не відображається в органічній видачі Google, а ви хочете, щоб ваш сайт був присутній на першій сторінці пошукової системи?
✔ Вам потрібно запустити в рекламу всього кілька товарів або послуг з усього сайту?
✔ Вам необхідно швидко протестувати чи будуть Ваші товари / послуги продаватися через органічний пошук, з якими бюджетами та ефективністю?
 

Опис

Що входить в послугу контекстна реклама:

  • Налаштування веб-аналітики
  • Створення облікового запису Google Tag Manager (GTM)
  • Створення особистого кабінету в Google Analytics і установка коду в GTM
  • Налаштування списків ремаркетингу в Google Analytics
  • Налаштування цілей в Google Analytics
  • Налаштування електронної торгівлі (e-commerce)

Технічна підготовка

  1. Налаштування зв'язку Google Analytics і Google Ads
  2. Налаштування облікового запису Google Shopping
  3. Завантаження фида для Google Shopping

Підготовча робота з рекламним аккаунтом Google Ads та Google Shopping для запуску реклами

  • Аналіз ніші, підбір ключових запитів
  • Кластеризація ключових запитів для кампаній і груп оголошень
  • Створення загального списку мінус-слів, а також, списку для кампаній, груп оголошень
  • Створення рекламних оголошень з урахуванням розширень, уточнень, цін
  • Створення кампаній у медійній мережі
  • Узгодження рекламного аккаунта з клієнтом
  • Створення структурованих кампаній в Google Shopping, групуємо товари окремими категоріями, розбивка на підкатегорії, бренди

Робота з рекламним аккаунтом Google Ads

  • Додавання нових релевантних ключових запитів
  • Додавання нових категорій товарів /послуг
  • Створення розширених текстових оголошень
  • Створення адаптивних текстових оголошень
  • Налаштування ремаркетингу
  • Налаштування рекламної кампанії в Gmail (за потребою)
  • Моніторинг показників ефективності
  • Контроль рекламного бюджету, перерозподіл бюджету рекламних кампаній, груп оголошень
  • Відключення неефективних рекламних кампаній / груп оголошень / ключових запитів
  • Робота з типами відповідності ключових запитів
  • Додатковий аналіз пошукових запитів на старті
  • Вирішення питань з технічною підтримкою

Робота з рекламним аккаунтом Google Shopping
Оптимізація товарної кампанії:
Коригування середньої ціни за клік
-оптимізація бюджету
Постійний контроль і коригування ставок, відключення нерентабельних товарів, або робота зі ставками
Підвищення ставок для тих товарів, у яких висока конверсія
Розширення списку мінус-слів на підставі звіту по пошуковим запитам.
Налагодження та тестування розумних кампаній

Звітність
Формування щомісячного звіту в Google Data Studio про виконану роботу
Опис показників ефективності

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання