Коротко про те навіщо Вам потрібно користуватися контекстною рекламою:
✔ Вам потрібно почати рекламувати товари чи послуги вже сьогодні?
✔ Ваш сайт не відображається в органічній видачі Google, а ви хочете, щоб ваш сайт був присутній на першій сторінці пошукової системи?
✔ Вам потрібно запустити в рекламу всього кілька товарів або послуг з усього сайту?
✔ Вам необхідно швидко протестувати чи будуть Ваші товари / послуги продаватися через органічний пошук, з якими бюджетами та ефективністю?
Опис
Що входить в послугу контекстна реклама:
- Налаштування веб-аналітики
- Створення облікового запису Google Tag Manager (GTM)
- Створення особистого кабінету в Google Analytics і установка коду в GTM
- Налаштування списків ремаркетингу в Google Analytics
- Налаштування цілей в Google Analytics
- Налаштування електронної торгівлі (e-commerce)
Технічна підготовка
- Налаштування зв'язку Google Analytics і Google Ads
- Налаштування облікового запису Google Shopping
- Завантаження фида для Google Shopping
Підготовча робота з рекламним аккаунтом Google Ads та Google Shopping для запуску реклами
- Аналіз ніші, підбір ключових запитів
- Кластеризація ключових запитів для кампаній і груп оголошень
- Створення загального списку мінус-слів, а також, списку для кампаній, груп оголошень
- Створення рекламних оголошень з урахуванням розширень, уточнень, цін
- Створення кампаній у медійній мережі
- Узгодження рекламного аккаунта з клієнтом
- Створення структурованих кампаній в Google Shopping, групуємо товари окремими категоріями, розбивка на підкатегорії, бренди
Робота з рекламним аккаунтом Google Ads
- Додавання нових релевантних ключових запитів
- Додавання нових категорій товарів /послуг
- Створення розширених текстових оголошень
- Створення адаптивних текстових оголошень
- Налаштування ремаркетингу
- Налаштування рекламної кампанії в Gmail (за потребою)
- Моніторинг показників ефективності
- Контроль рекламного бюджету, перерозподіл бюджету рекламних кампаній, груп оголошень
- Відключення неефективних рекламних кампаній / груп оголошень / ключових запитів
- Робота з типами відповідності ключових запитів
- Додатковий аналіз пошукових запитів на старті
- Вирішення питань з технічною підтримкою
Робота з рекламним аккаунтом Google Shopping
Оптимізація товарної кампанії:
Коригування середньої ціни за клік
-оптимізація бюджету
Постійний контроль і коригування ставок, відключення нерентабельних товарів, або робота зі ставками
Підвищення ставок для тих товарів, у яких висока конверсія
Розширення списку мінус-слів на підставі звіту по пошуковим запитам.
Налагодження та тестування розумних кампаній
Звітність
Формування щомісячного звіту в Google Data Studio про виконану роботу
Опис показників ефективності
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство