![Налаштування динамічної товарної реклами в Facebook & Instagram](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-76471261492731.png)
Презентація
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-90271159713044.png)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-32980867263052.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-87262594459965.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-28421941298655.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-49577907812901.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-71470387142892.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-14593416747986.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-17915086832121.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-98394947550574.jpg)
![](/content/images/36/nastroyka-dinamicheskoy-tovarnoy-reklamy-v-facebook-instagram-14076301162489.jpg)
Опис
Чому товарна реклама в Facebook — найкращий спосіб генерувати замовлення для інтернет-магазину?
- 16 000 000 українців використовують Facebook та Instagram
- Десятки тисяч продажів в день генерують розумні алгоритми умные Facebook в Україні
- Мільйони гривень виручки отримують власники українських інтернет-магазинів щоденно
- +20...100% до обороту дає реклама на більшості наших проєктів
- Реклама показується користувачам, яким цікавий ваш товар.
Що входить в налаштування реклами?
Етап 1. Підключення Facebook Pixel.
Встановлення лічильника та перевірка коректності роботи подій - перегляд товарів, додавання в кошик, відправлення замовлення.
Етап 2. Створення фіда даних.
Налаштування каталогу товарів в Facebook, для реклами асортименту інтернет магазину. Налаштування автооновлення асортименту товарів.
Етап 3. Налаштування рекламних кампаній.
Налаштування реклами по інтересам, look-a-like-аудиторіям, створення шаблонів оголошень, підключення динамчного ремаркетинга для повернення кинутих кошиків.
Етап 4. Створення аудиторій для рекламних кампаній.
Збір бази клієнтів з CRM-системи:
- відвідувачі, які були на сайті;
- найактивніші відвідувачі сайту;
- Look-a-like аудиторії.
Етап 5. Створення рекламних кампаній:
- Динамічного ремаркетинга з “кинутими” кошиками.
- активних відвідувачів магазина для показу непомічених продажів
- клієнтів магазину для генерації повторних продажів
- на користувачів Facebook и Instagram, схожих на тих, хто вже замовляв
- на користувачів, схожих по параметрам на вашу цільову аудиторію
Етап 6. Відстеження результатів протягом 30 днів та внесення коригувань для покращення роботи рекламних кампаній.
Хто вже використовує товарну рекламу в Facebook & Instagram?
та ще більш ніж 700+ інтернет-магазинів
Строки виконання
14 днів з моменту отримання усіх доступів.
Вказана сума - разовий платіж. Реклама не потребує супроводу.
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство