30% знижка на Хорошоп та знижена комісія від Liqpay

Налаштування динамічного ремаркетинга в Facebook & Instagram

Налаштування динамічного ремаркетинга в Facebook & Instagram

SMM

Turboweb

Інструмент допоможе збільшити продажі інтернет-магазину до 20% при тій же кількості відвідувачів всього за 3 тижні.
Дізнайтесь про ефективність ремаркетинга на консультації з фахівцем Turboweb

10 000 грн
разовий платіж, супровід не потрібний
Замовити Безкоштовна консультація

Презентація

Опис

Через Ваш сайт купують тільки 1-3 відвідувача з 100. 
Чому так відбувається і як динамічний ремаркетинг вирішує ці проблеми?

  1. Відвідувач втрачає фокус уваги. При порівнянні товару з конкурентами він може відволікатися на домашні справи. Динамічний ремаркетинг дозволяє утримати фокус на магазині та купувати товар у Вас. 
  2. Відвідувач не готовий купити зараз. Динамічний ремаркетинг дозволяє нагадувати про себе та купувати саме у вас, коли відвідувач “дозріє” на покупку.
  3. Відвідувач не знайшов товар на сайті. Йому завадила невдала навігація по сайту, власна неуважність або поспіх. Динамічний ремаркетинг наздоганяє відвідувача товарами, схожими на раніше переглянуті.
  4. Відвідувач зробив вибір, але не оформив покупку. Динамічний ремаркетинг показує відвідувачу товари, які він вже поклав у кошик, з пропозицією закінчити оформлення замовлення. 

Як працює динамічний ремаркетинг?

  1. Рекламна кампанія. 100 потенційних клієнтів відвідали ваш сайт і потім зайшли ще на 3-5 конкурентів .
  2. Відвідування сайту. З 100 відвідувачів 7 поклали товар в кошик. З них 3 здійснили замовлення.
  3. Втрата клієнтів. 97 відвідувачів пішли з сайту не зробив замовлення. Вони підуть на сайти конкурентів, читати відгуки та огляди. Зайдуть на розважальні сайти та в соціальні мережі.
  4. Товарний ремаркетинг. Після входу в Facebook або Instagram потенційному клієнту будуть показані товари, які вони обрали. Інтерес до цих оголошень в рази вище, так як  покупець побачить знакомі товари з актуальними цінами. 
  5. Ріст продажів. З 97 які пішли динамічний ремаркетинг поверне на сайт до 35 відвідувачів. З цих 35 - еще 2 зроблять замовленя або здійснять дзвінок. У підсумку, кількість замовлень може збільшиться з 3 до 5!

Що входить в налаштування динамічного ремаркетингу?

  1. Налаштування рекламного кабінету Facebook
  2. Налаштування автооновлень інформації про товари для каталогу Facebook
  3. Встановлення кодів відстеження поведінки користувачів на сайті (Facebook Pixel) та перевірка коректності роботи подій (перегляд товарів, додавання у кошик, відправка замовлень)
  4. Налаштування кампаній на аудиторії тих, хто дивився товар або додав у кошик. 
  5. Створення рекламних оголошень для зацікавлених користувачів. 
  6. Тестування на працездатність, коректність відображення та виправлення помилок.
  7. презентація роботи інструмента клієнту.

Строк налаштування - 12-15 робочих днів. Усі налаштування робляться на вашому аккаунті та належать вам. Інформація о товарах - актуальна ціна, наявність, нові надходження оновлюються автоматично та попадає в рекламу. Інструмент не потребує втручання клієнта.

Приклади впровадження

  1. Інтернет-магазину домашнього текстилю. 
    Об’єм покупок завдяки динамічного ремаркетингу становить 14% від всього об’єму покупок з сайту. А коефіцієнт конверсії на 54% більше, ніж у пошукової контекстної реклами. 
  2. Інтернет-магазин взуття. 
    Кампанії по динамічному ремаркетингу генерують близько 15% об’єму продажів магазину. 

Клієнти

Та ще 700+ інтернет-магазинів. 
 

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання