Интернет-магазин Бутик-Парфюм
ТОП Категории:
Бестселлеры, Духи, Акции и скидки, Тестеры, Элитная парфюмерия, Миниатюры духов, Пробники духов и парфюмерии, Уход за телом, Подарочные наборы
Киев, ул. Драгомирова, 2-А, 01103
Харьков, улица Академика Павлова, 120, 61054
Хотите изменить информацию на своей странице поставщика? Отправьте пожелания в чат и мы внесем изменения
Хотите сайт с товарами этого поставщика?
Заказ зробив через сайт, написали у пошту ніби все добре, пошта butikparfum5@gmail.com зробіть передплату 200 грн. зробив, відправили оперативно, ніби норм відправив жінку забирать вона не відкривала, коробка ціла, жодних ускоджень, а коробка потріскана, пластик побитий який є невідємною частиною, слава богу шо механізм працює, на повідомлення нуль реакції
Робила замовлення 15.03 сказали внести передплату 200 гр і тоді відправка буде 20-21.03 . Я сплатила 200 гр але посилку чекаю досі ( сьогодні 03.04) . Коли я їм писала 25.03 то казали що вже спаковано і завтра відправлять, написала їм 28.03 відповіли - чекайте . Чекаю до сих пір ! Тож вирішуйте самі замовляти тут чи ні !
Парфуми підробка за ціною оригіналу. На зв'язок перестали виходити, як сказала про повернення грршей за неякісну продукцію. Надіюсь ними займеться поліція
Не вздумайте тут нічого купувати паль жахлива!! Купив дружині парфуми Dior прийшло в оригінальній упаковці що на пошті незрозумієш що не сміття! А в середині кривий флакон який тече з незрозумілою рідиною!!!! Сказали пижіть скаргу butikpf@ukr.net сюди і на цьому все заглохло... Будьте обережні!!
Гроші повернули за другу одиницю, але більше я ніколи у вас не буду замовляти.
Це інтернет-сайт шахраїв. Не вірте жодному слову, що написано у них на сайті butikparfum.com.ua. У них немає жодної оригінальної продукції, вони брешуть про повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів». Продають підробку за дорого і перестають виходити на зв'язок одразу після того, як ви почнете вимагати повернення коштів.
Замовив товар 21.12 відразу оплатив, відправили жіночі, чоловічі казали в дорозі, наступного тижня відправлять.
Пройшло 2 тижні на повідомлення не відповідають, на дзвінки також.
На Драгомирова 2 ау Києві ніякого магазина немає, вчора там був.
Євгеній , опишіть листом на пошту support@horoshop.ua докладно вашу ситуацію, будь ласка, щоб ми могли її зафіксувати та передати звернення відповідальному менеджеру для подальшого діалогу.
Улітич Євгеній , по-перше 2 тижні на повідомлення не відповідають бо у нас були Новорічні канікули та вихідні дні. Ми були у відпусці. По-друге на Драгомирова 2а у Києві у нас один з наших складів, а не магазин, з чого ви взяли що там магазин?... по-третє з приводу другої позиції в вашому замовленні вам відповіли що вона буде пізніше, про конкретні строки доставки на другу одиницю менеджер вам не казав, буде пізніше - це не означає наступного дня або наступного тижня. Як приїде - обов'язково повідомимо, ми пам'ятаємо про кожного клієнта, просто на деякі позиції швидка доставка, а деякі треба почекати. Будемо вдячні за розуміння. Якщо не можете чекати, напишіть нам на Viber або WhatsApp = повернемо передоплату за позицію котру не привезли
Менеджер Оксана ,
Добрий день.
По-перше 23.12.2023 ви мені в вайбер написали, що чоловічі відправите наступного тижня, вже пройшов майже місяць!!!
По-друге в вайбер ви заходили останній раз 2.01.
По-третє на дзвінки ви не відповідаєте ні в вайбері, ні на номер вказаний на сайті, після гудків вмикається переадресація тільки,що знову дзвонив.
І справа не у канікулах, як ви писали.
Як я маю повертати свої кошти?
Можливо на вас в поліцію заяву написати, про шахрайство і так буде скоріше?