Підтримка — одна з ключових складових успішного функціонування інтернет-магазину. Наша служба техпідтримки допоможе вам розібратися з усіма можливостями Хорошопа, щоб ви використовували їх максимально ефективно для свого бізнесу.

Оцінка якості підтримки за 2016 рік
4,6 364 відгуки
5000 тікетів оброблено

Стандартна підтримка

Базова підтримка відповість на основні питання, щодо роботи сайту та його можливостей.

  • Доступ до бази знань
  • Особистий кабінет з історією запитів і консультації менеджерів
  • Допомога в налаштуванні сайту
  • Оновлення платформи

Преміум-підтримка

Оперативні відповіді на питання, пріоритет в оновленнях та інші переваги.

  • Особистий менеджер
  • Оперативні відповіді
  • Консультації по телефону

Запуск сайту

Ви отримаєте всю необхідну для швидкого запуску допомогу:
  • тренінг про панель керування,
  • допомога в налаштуванні,
  • База знань

    Складається з інструкцій, питань-відповідей, відео та статей з усіх питань, що стосуються функціональних можливостей сайту і їх налаштування.
    wiki.horoshop.com.ua
  • Звернення до служби підтримки

    Створити тікети можна в особистому кабінеті, або надіслати запит на support@horoshop.com.ua. Також ви зможете відслідковувати актуальний статус свого звернення та історію попередніх запитів.
    Вхід до особистого кабінету
Пакети підтримки Стандарт Преміум
 
Доступ до бази знань
Доступ до системи тікетів
Підтримка по електронній пошті
Необмежена кількість звернень
Підтримка по телефону
Особистий менеджер
 
Консультації щодо функціональних можливостей
Допомога в налаштуванні сайту
Оновлення автоматично в хмарі автоматично в хмарі
Тренінг з користування панеллю керування в нашому офісі або по skype
 

Час надання відповідей: 9:00–18:00 в робочі дні.

Виправлення помилок однакове для всіх тарифних планів, терміни виконання згідно з регламентом.

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання