Ведення контекстної реклами Google Ads Пакет “Максимальний”

Ведення контекстної реклами Google Ads Пакет “Максимальний”

Контекстна реклама

Aweb

Використовуємо найпередовіші технології управління рекламними кампаніями. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Істотно збільшуємо показники конверсії інтернет-магазину.
Знижуємо вартість залучення клієнта.
Виділяємо на проект робочу групу з 4-х вузькопрофільних фахівців.
Головне завдання - економія грошей клієнта з максимальною віддачею для бізнесу.

Опис

Пакет  “Максимальний”  включає в себе:

  • Ведення 12 груп товарів або послуг.

  • Розширення рекламної кампанії на 3 групи кожні два місяці.

  • Налаштування аналітики.

  • По мірі розвитку аккаунта будуть налаштовані: КМС, ремаркетинг, відео-реклама, динамічні оголошення, динамічний ремаркетинг, торгові кампанії.

Роботи, які проводяться під час ведення контекстної реклами Google Ads*:

  1. Веб-аналитика

  • налаштування цілей в Гугл Аналітікс;

  • налаштування фільтрів в Гугл Аналітікс (при необхідності);

  • аналіз трафіку по каналах і джерелах;

  • аналіз трафіку по часу доби і по днях тижня: виділення найбільш конверсійного часу з урахуванням вартості залучення клієнта;

  • аналіз мікро- і макро- конверсій;

  • аналіз показника втрачених показів через бюджет і рейтингу оголошень;

  • аналіз воронки продажів;

  • аналіз географії замовлень;

  • аналіз швидкості роботи сайту;

  • аналіз ефективності каналів;

  • аналіз карти поведінки користувачів.

  1. Оптимізація рекламної кампанії

2.1. Робота зі структурою РК

  • переробка, з урахуванням даних аналізу (поділ РК по містах, за часом доби і т.п.);

  • додавання груп оголошень для нових груп товарів або послуг;

  • збільшення кількості груп оголошень за рахунок деталізації семантичного ядра груп.

2.2. Робота зі ставками

  • коригування вартості кліка і позицій ключового слова, відповідно до обраної стратегії;

  • налаштування автоматичних правил і стратегій щодо коригування ставок.

2.3. Робота з ключовими словами

  • підвищення якості ключових слів (додавання текстів на цільові сторінки і робота з типами відповідностей);

  • аналіз пошукових запитів користувачів з метою додавання запитів в ключові або мінус-слова (в залежності від їх змісту);

  • налаштування автоматичних правил відключення неефективних ключових слів.

2.4. Робота з оголошеннями

  • аналіз оголошень конкурентів;

  • визначення оптимальної позиції показу оголошень, виходячи з кількості конверсій, денного бюджету та ROI по кожній товарній категорії;

  • А / Б-тестування оголошень з метою визначення тексту, найбільш релевантного очікуванням користувачів;

  • оптимізація оголошень під різні цільові аудиторії;

  • настройка автоматичних правил відключення неефективних оголошень або оголошень, які працюють на акції.

  1. Розширення рекламної кампанії

3.1. Налаштування рекламної кампанії в Медійній мережі (КМС) Гугл Реклами

  • розрахунок денного бюджету, виходячи з місячного бюджету і розкладу показів;

  • вибір моделі таргетингу: по особливим аудиторіям, місцях розміщення, інтересам або використання комбінованої моделі;

  • створення структури РК з урахуванням обраного таргетингу;

  • створення адаптивних медійних оголошень;

  • завантаження оголошень в акаунт.

3.2. Налаштування ремаркетингу в КМС

  • установка коду ремаркетингу / зміна коду Аналітікс;

  • створення «плюс» і «мінус» списків ремаркетингу для показу оголошень в потрібний проміжок часу після останнього відвідування сайту;

  • створення адаптованих оголошень;

  • завантаження оголошень в акаунт.

3.3. Налаштування ремаркетингу в Пошуку Гугла

  • розрахунок денного бюджету, виходячи з місячного бюджету і розкладу показів;

  • підбір ключових слів;

  • створення релевантних оголошень;

  • первинні налаштування на рівні РК: географічний і часовий таргетинг, коригування по регіонах, а також налаштування розширень.

3.4. Налаштування динамічних РК

  • розрахунок денного бюджету, виходячи з місячного бюджету і розкладу показів;

  • створення структури РК;

  • створення шаблону оголошення;

  • первинні налаштування на рівні РК: географічний і часовий таргетинг.

3.5. Налаштування РК за моделями

  • створення шаблону оголошення;

  • підгрузка даних в шаблон з csv-файлу;

  • первинні налаштування на рівні РК: географічний і часовий таргетинг, коригування по регіонах, а також налаштування розширень.

 Для кожного клієнта формується індивідуальна стратегія, оскільки все залежить від типу бізнесу, конкуренції на ринку, цільової аудиторії і завдань, які бажає вирішити замовник.

*Для успішного ведення і оптимізації рекламних кампаній необхідно їх попередньо налаштувати. Етап налаштування рекламних кампаній включає в себе роботи:

  1. Занурення в особливості вашого бізнесу для складання ефективної стратегії роботи
  2. Технічні підготовчі роботи
  3. Установка і налаштування Гугл Аналітікс
  4. Налаштування рекламної кампанії Гугл Едс в Пошуку Гугла
  5. Узгодження з  клієнтом
  6. Щомiсячна звітність

З повним переліком робіт по контекстній рекламі Ви можете ознайомитись на нашому сайті

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання