Налаштування та Ведення Контекстної Реклами в Google Ads від SOTNIK

Налаштування та Ведення Контекстної Реклами в Google Ads від SOTNIK

Контекстна реклама

SOTNIK

Агентство SOTNIK надає послуги з пошукового маркетингу з 2012 року. Свій шлях ми почали з вузької спеціалізації, а саме, концентрувалися лише на контекстній рекламі і тільки на Google Ads (тоді ще AdWords). За всі ці роки ми попрацювали з сотнями акаунтів, напрацювали величезний досвід, стали Premier Google Partner, провели ряд спільних заходів з Google а також створили один з найвідоміших блогів по контекстній рекламі Google Ads. Замовте створення і ведення Ваших рекламних кампаній в агентстві SOTNIK і наші фахівці, застосувавши наш багаторічний досвід, налаштують контекстну рекламу для Вашого інтернет-магазину з максимальною віддачею.

Опис

Агентство SOTNIK пропонує послугу настройки і ведення контекстної реклами в Google Ads.

Ми вже працювали з великою кількістю інтернет-магазинів і наш досвід допоможе підвищити продажі також і з вашого інтернет-магазин.

Збільшення коефіцієнта конверсії на 56,6% для інтернет-магазину книг:

https://sotnik.biz.ua/blog/pushka-raketa-dlya-im-ili-kak-uvelichit-koeffitsiyent-konversii-v-torgovykh-kampaniyakh/  
На 105% більше замовлень при економії 19% бюджету для інтернет-магазину чаю і аксесуарів:
https://sotnik.biz.ua/blog/103-bolshe-zakazov-ili-pochemu-vazhna-horoshaya-struktura-akkaunta/
Як для інтернет магазину з 14 конверсій зробити 386 або як інтелектуальні стратегії допомогли наростити продажі:
https://sotnik.biz.ua/blog/from-14-converions-to-386-case/
291 грн. за конверсію. Кейс по Google Ads для Інтернет-Магазину оригінальних кросівок:
https://sotnik.biz.ua/blog/keys-po-kontekstnoy-reklame-google-ads-dlya-internet-magazina/
Кейс по контекстній рекламі: як досягти зростання конверсій в 2 рази для інтернет-магазину взуття:
https://sotnik.biz.ua/blog/kak_uvelichit_konversiyi_v_2_raza/

Що буде зроблено в рамках настройки контекстної реклами в Google Ads від агентства SOTNIK?

  1. Підготовка перед запуском контекстної реклами для інтернет-магазину:

1.1. Вивчення портрета аудиторії клієнтів інтернет-магазину;

1.2. Визначення Цілей контекстної-реклами для інтернет-магазину: залучення на сайт інтернет-магазину великої кількості користувачів, збільшення конверсій і замовлень, збільшення загального рівня доходу сайту;

1.3. Вибір стратегії для рекламних кампаній інтернет-магазину;

1.4. Узгодження семантичного ядра (списку ключових слів).

  1. Підготовка / перевірка веб-аналітики інтернет-магазину:

2.1. Створення облікового запису Google Analytics / Аналіз існуючих конверсій в Google Analytics;

2.2. Зв'язок акаунтів Google Analytics з Google Ads;

2.3. Додавання кодів відстеження на сайт;

2.4. Налаштування колл-трекінгу;

2.5. Налаштування електронної торгівлі для інтернет-магазину;

2.6. Аналіз і визначення мікро- і макро- конверсій

  1. Налаштування облікового запису Google Ads:

3.1. Побудова правильної структури аккаунту Google Ads

3.2. Створення рекламних кампаній

3.4. Створення груп оголошень

3.6. Додавання ключових слів і мінус-слів

3.7. Написання продають текстів оголошень

3.8. Налаштування розширень оголошень

  1. Вибір оптимальної стратегії призначення ставок:

  • максимум конверсій;

  • цільова ціна за конверсію;

  • цільова рентабельність інвестицій;

  • максимальну кількість кліків;

  • відсоток отриманих показів;

  • оптимізатор ціни за клік.

  1. Налаштування торгових кампаній Google Shopping:

5.1. Створення та налаштування аккаунта Google Merchant Center;

5.2. Створення фіда даних, що містять всю інформацію про товари інтернет-магазину;

5.3. Завантаження фіда даних в Google Merchant Center;

5.4. Зв'язок Googe Реклами і Merchant Center;

5.5. Створення торгових кампаній в акаунті Google Ads;

  1. Налаштування ремаркетингу

6.1. Визначення цілей для ремаркетингу;

6.2. Установка коду ремаркетингу;

6.3. Створення та збір аудиторій ремаркетингу;

6.4. Створення «плюс» і «мінус» списків ремаркетингу

6.5. Налаштування пошукового ремаркетингу;

6.6. Налаштування ремаркетингу для КМС;

6.7. Створення адаптивних оголошень для ремаркетингу;

6.8. Запуск ремаркетингу для Google Shopping кампаній;

6.7. Налаштування динамічного ремаркетингу.

  1. Налаштування розумних кампаній в Google Ads.

  2. Додатково:

8.1. Налаштування кампаній в Контекстно-Медійної Мережі (КМС);

8.2. Налаштування відеореклами

8.3. Налаштування динамічних пошукових оголошень

Термін виконання робіт з налаштування Google Ads для інтернет-магазину: від 7 до 14 робочих днів.


Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання