Комплексне ведення email-маркетингу

Комплексне ведення email-маркетингу

E-mail маркетинг

ITForce

Email-маркетинг вибудовує відносини з клієнтами на довгострокову перспективу.
Мета розсилок - сформувати довіру аудиторії до бренду та залучити користувачів в життя компанії.

Опис

Email-розсилки мають найвищий коефіцієнт конверсій, низьку вартість ліда та високу цінність. За email-адресою стоїть реальна людина, що читає пошту та готова до взаємодії з розсилкою.

Етапи ведення комплексного email-маркетингу:

  1. аналіз бізнес-ніші, формування стратегії просування;

  2. опрацювання бази контактів (якщо вона є);

  3. розробка шаблону листа;

  4. створення й впровадження форми підписки + привітальна серія листів;

  5. розробка й впровадження тригерного ланцюжка листів;

  6. RFM-сегментація та розробка серії листів для кожного з сегментів;

  7. підготовка контент-плану та проведення проморозсилок;

  8. звітність та аналіз;

  9. моніторинг та оптимізація.

Сервіс для розсилок мі підбираємо, виходячи з завдань клієнта (як правило, це Esputnik).

Розсилки мотивують підписників повертатися на сайт та купувати продукт. Результат, що отримав наш клієнт після впровадження регулярних email-розсилок:

Кожен проект матиме свій комплекс інструментів email-маркетингу. Щоб їх визначити, замовник отримує для заповнення бриф. На його підставі ми визначаємо механізми розсилки та формуємо ціну просування проекту.

При замовленні email-маркетингу клієнт отримує ефективний робочий інструмент, що приносить додаткові продажі.
Термін ведення - 3 місяці

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів