
Опис
Email-розсилки мають найвищий коефіцієнт конверсій, низьку вартість ліда та високу цінність. За email-адресою стоїть реальна людина, що читає пошту та готова до взаємодії з розсилкою.
Етапи ведення комплексного email-маркетингу:
-
аналіз бізнес-ніші, формування стратегії просування;
-
опрацювання бази контактів (якщо вона є);
-
розробка шаблону листа;
-
створення й впровадження форми підписки + привітальна серія листів;
-
розробка й впровадження тригерного ланцюжка листів;
-
RFM-сегментація та розробка серії листів для кожного з сегментів;
-
підготовка контент-плану та проведення проморозсилок;
-
звітність та аналіз;
-
моніторинг та оптимізація.
Сервіс для розсилок мі підбираємо, виходячи з завдань клієнта (як правило, це Esputnik).
Розсилки мотивують підписників повертатися на сайт та купувати продукт. Результат, що отримав наш клієнт після впровадження регулярних email-розсилок:
Кожен проект матиме свій комплекс інструментів email-маркетингу. Щоб їх визначити, замовник отримує для заповнення бриф. На його підставі ми визначаємо механізми розсилки та формуємо ціну просування проекту.
При замовленні email-маркетингу клієнт отримує ефективний робочий інструмент, що приносить додаткові продажі.
Термін ведення - 3 місяці
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство