
Опис
Ми розповімо підписникам про акції та новинки на вашому сайті, про те, як користуватися продуктом, поділимося відгуками і т. д., щоб переконати користувача зробити покупку. Сегментацію при промоведенні використовують рідко, але, якщо потрібно розділити користувачів по гео чи демографічним факторам, ми зробимо й це, зробивши листи більш персоналізованими.
Що передбачає послуга промоведення:
-
складаємо контент-план розсилок на місяць (опрацьовуємо інфоприводи);
-
створюємо контент листів (текст розсилки, лід-магніт);
-
готуємо ТЗ для дизайнера/копірайтера;
-
розробляємо дизайн та шаблон листа, якщо у вас його немає (робота дизайнера сплачується окремо);
-
готуємо листи до відправлення (верстка в конструкторі);
-
якщо потрібно, сегментуємо базу за гео, демографічними, та іншими характеристиками;
-
проводимо А/В тестування теми/часу відправлення для підвищення відкриттів листів.
Якщо база що раніше не використовувалася для розсилок, перевіряємо її на валідність та ліквідність.
Послуга промоведення передбачає підготовку 5 листів (більша кількість та дизайн обговорюється індивідуально з клієнтом та оплачується окремо).
Після запуску розсилки контролюємо:
-
рівень відкриттів та кліків;
-
кількість відписок;
-
рівень продажів від проморозсилок.
Аналізуємо отримані показники, і, якщо потрібно, коригуємо інфопосил та підбираємо інші лід-магніти
Результат нашого клієнта після впровадження проморозсилок:
Коли ви замовляєте проморозсилки для свого бізнесу, ви перебуваєте в постійному полі зору підписників. Проморозсилки регулярно нагадують їм про вас та ваш продукт. Таким чином ви гарантовано підвищуєте віддачу email-каналу, тобто, збільшуєте продажі.
Термін - від 1 місяця
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство