Інтернет-магазин Опубліковано: 23.08.2023

Як обрати нішу для інтернет-магазину — 5 бізнес ідей для онлайн-торгівлі

Ідеї для інтернет магазину — 5 ідей інтернет магазину | Хорошоп

В e-commerce багато ніш для торгівлі та складно обрати ту, яка принесе успіх продавцю. Розповідаємо на що потрібно звертати увагу під час вибору ніші та даємо п'ять ідей для майбутнього бізнесу.

Зміст статті
  1. Що впливає на вибір ніші для інтернет-магазину
  2. П'ять перспективних ніш для онлайн-торгівлі
  3. Висновок

2022 був важким для українського e-commerce. Через війну з росією, обстріли та проблеми з електроенергією, інтернет-магазинам довелося працювати в складних умовах. Незважаючи на це, продавці змогли пристосуватись і восени 2022 року вони продавали у звичних для себе обсягах. За даними Хорошопу, рівень продажів в інтернет-магазинах продовжує зростати і вже зараз продавці генерують 165% від кількості замовлень, які були до повномасштабного вторгнення.

Раніше ми розповідали про те, як відкрити свій інтернет магазин. Для того, щоб він став успішним, важливо правильно вибрати нішу, яка дозволить вам залучати достатню кількість клієнтів і розвиватися. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися, як це зробити.

Що впливає на вибір ніші для інтернет-магазину

Вибір ніші — це відповідальний і складний крок через різноманітність варіантів та ризик втратити гроші. Ніш сотні, можливо, навіть тисячі, а потрібна одна, яка приноситиме дохід і зацікавить вас самих. Вибрати таку нішу допоможе оцінка її основних особливостей.

Рівень попиту

Якщо в ніші мало покупців, то запускати у ній бізнес немає сенсу. Виняток — продаж дорогих ексклюзивних товарів, коли рідкісні покупки компенсуються розміром середнього чеку. При виборі ніші вам потрібно зрозуміти, які товари зараз у тренді. Бажано, щоб це була стабільна популярність, а не просто спалах інтересу з боку покупців, який швидко згасне. У нашій статті ми розповіли як шукати трендові товари.

Сезонність

Рівень попиту не може постійно підтримуватися на однаково високому рівні. Крім простих трендів, на це впливає сезонність, коли популярність товарів залежить від пори року. Наприклад, товари для городу зазвичай купують навесні та влітку, а взимку торгівля сповільнюється. Вибираючи нішу, зверніть увагу, як змінюється інтерес до товарів протягом року та врахуйте це під час планування бізнесу.

Особистий інтерес

Перед вибором ніші корисно подивитися на неї як на своє захоплення. Чи цікаво вам продавати косметику, ви в ній знаєтеся, знаєте чим відрізняється спонж від ватного диску? Якщо душа не лежить, краще пошукати інші варіанти. Більшість продавців запускають бізнес відштовхуючись від своїх хобі. Це дозволяє звузити кількість потенційних ніш та спростить вибір.

Створюйте власний інтернет-магазин на Хорошоп вже сьогодні. Безкоштовний тестовий період 7 днів
Залишити заявку
image

Маржинальність товарів

Маржинальність— це різниця між собівартістю товару та ціною, за якою ви його продаєте. Вона впливає на заробіток і може помітно відрізнятись у різних нішах, тому важливо її враховувати. Продавець може знайти нішу з різним балансом між маржинальністю та кількістю продажів. Наприклад, можна продавати канцтовари з невеликою маржою, але у великих обсягах. А можна, навпаки, продавати ювелірні вироби з високою маржою, але рідко.

Конкуренція

Скрізь, де є дохід, будуть конкуренти, — головне мати змогу з ними змагатися. Наприклад, у ніші великої побутової техніки домінують великі мережеві магазини, і з цим нічого не зробити. Вибирайте нішу, яка дозволить вам на рівних конкурувати з іншими. Якщо продавати надто нішеві товари, то конкуренція виявиться, швидше за все, низькою, але й кількість покупців буде обмеженою. У ширшій ніші конкуренція буде сильнішою, проте у вас з'явиться простір для розвитку та масштабування бізнесу.

Дропшипінг

Дропшипінг — це хороший спосіб почати продавати в інтернеті без зайвих витрат на оренду складів, організацію логістики тощо. Якщо в ніші є опція роботи з дропшипінгу, то це її безумовний плюс. На цей чинник варто звертати увагу тим, хто має обмежений бюджет для запуску бізнесу або хто не до кінця впевнений у обраній ніші. За такою моделлю можна продавати не лише одяг чи косметику, а й великі товари, навіть сільгосптехніку. Продаючи по дропшиппінгу, ви побачите, як люди реагують на товари, наскільки складно їх просувати і який попит. Після чого ви зможете вирішити чи підходить вам ніша і закуповувати товари вже самостійно.

Можливість експорту

Продажі за кордоном — один із найперспективніших напрямків розвитку для українських інтернет-магазинів. Зараз багато продавців планують чи вже вийшли на міжнародний ринок. Але не всі товари можна успішно експортувати з України. Неунікальні товари, які не відрізняються якістю чи іншими характеристиками, навряд чи будуть цікаві іноземним покупцям. Якщо ж це унікальна пропозиція, яка не зустрічається на міжнародному ринку, то продавець має всі шанси на успіх. Цей момент потрібно враховувати при виборі ніші, якщо вам буде цікаво продавати за кордоном.

Залежно від ніші, можуть бути інші особливості, але перераховані вище ставляться всім і є основними. Ми проаналізували ситуацію на ринку e-commerce та вибрали найперспективніші ніші для запуску інтернет-магазину у 2023 році.

П'ять перспективних ніш для онлайн-торгівлі

Одяг, взуття та аксесуари

Ніша одягу, взуття та аксесуарів особлива. Протягом багатьох років вона вважається найбільшою за обсягом продажів в інтернеті. У ніші стабільно високий попит та велика конкуренція, але місця під сонцем вистачає всім підприємцям. Причина в широкому асортименті товарів, який жоден інтернет-магазин не може охопити повністю.

Одяг, взуття та аксесуари — найбільша ніша онлайн-торгівлі у світі

Всі товари в ніші можна продавати по дропшипінгу, іноді від самого виробника. Тільки потрібно враховувати, що для цих товарів важлива якість тканини, пошиття, фасон і ряд інших характеристик. Відповідати перед покупцям за них доведеться інтернет-магазину, тому вибір постачальника грає ледь не вирішальну роль. Приємною особливістю стане велика націнка, яка поширена у цій ніші.

Побутова хімія

За даними дослідження українського ринку від Делойт, побутова хімія входить до трійки найпопулярніших категорій товарів. При цьому люди намагаються заощаджувати, купуючи побутову хімію, а один із способів зробити це — знайти вигідну пропозицію в інтернеті. Наприклад, більше половини українців віком 18-42 років купують побутову хімію в інтернет-магазинах.

Товари для дому

Через війну, люди майже не подорожують і проводять вдома більше часу, ніж будь-коли, займаючись його облаштуванням. Однозначно сказати, які товари включає себе ця ніша не можна. Сюди входять кухонне обладнання, інструменти для прибирання, елементи декору — все, що використовується в побуті.

Ключова особливість ніші — її різноманітність. Інтернет-магазин товарів для дому може зайнятися чимось вузькоспеціалізованим, наприклад продавати світильники, або вибрати загальний напрямок, створивши магазин на кшталт «тисячі дрібниць». Інша особливість у тому, що ніша розрахована на широку аудиторію людей. Товари в ній абсолютно різної цінової категорії та проблем з пошуком покупця бути не повинно.

Туристичне спорядження

Туристичне спорядження стало затребуваним серед українців у 2022 році та інтерес до нього має зберігатися надалі. Причина не в любові до походів, а в тому, що товари з цієї ніші допомагають виживати в непростих умовах. Наприклад, під час блекаутів, люди звикли до використання пальників, ліхтариків, сухпайків та іншого туристичного спорядження. Приємною особливістю ніші є те, що в ній вистачає українських виробників, які виробляють якісні товари та їх не потрібно імпортувати з-за кордону.

Зоотовари

Протягом кількох років зоотовари є одними з найпопулярніших в інтернет-магазинах. Це одна з небагатьох ніш, яка не тільки не просіла через війну, а й показала зростання. Найбільше покупців цікавить корм, аксесуари та іграшки для вихованців. Також власники вихованців купують сумки та контейнери для перенесення тварин, тому що багатьом доводиться часто переміщатися, наприклад, у укриття.

Перевага ніші — у великій кількості постачальників, які готові співпрацювати за дропшипінгом. Зазвичай господарі вихованців віддають перевагу одному бренду корму, який постійно купують. Якщо проаналізувати ринок, зрозуміти на який бренд найкращий попит і знайти його постачальника, можна відразу ж вийти на аудиторію зацікавлених покупців. Крім того, інтернет-магазини зоотоварів мають широкий асортимент, розрахований на різних тварин, що сприяє пошуку клієнтів.

Висновок

При виборі ніші для інтернет-магазину необхідно враховувати її основні особливості, які можуть вплинути на успішність бізнесу — попит, сезонність, особистий інтерес, маржинальність, конкуренція, можливість дропшипінгу та експорту. Вивчивши ці особливості, ми підібрали п'ять перспективних ніш для інтернет-магазину:

  • одяг, взуття та аксесуари;
  • побутова хімія;
  • товари для дому;
  • туристичне спорядження;
  • зоотовари.
Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів