Перенесемо ваш сайт з Prom на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин, то маєте бути готові до ролі управлінця. Тільки контролюючи різні бізнес-процеси та розуміючи їхню суть, ви зробите свій інтернет-магазин успішним. У цій статті ми розповімо, як керувати інтернет-магазином і які процеси вам потрібно взяти під контроль.

Адміністрування сайту

Створення комфортних умов для відвідувачів сайту інтернет-магазину – одне з головних завдань власника. У хорошого сайту має бути приємний дизайн, зручна навігація та функції, які покриють будь-які запити клієнта. Частина цих характеристик залежить від вибору платформи для інтернет-магазину. Наприклад, Хорошоп пропонує більше 100 готових дизайнів – це дозволяє підприємцю знайти ідеальний зовнішній вигляд для свого сайту.

як керувати інтернет-магазином
Галерея дизайнів від Хорошоп

Власник магазину має на повну скористатися технічними можливостями платформи. Підключення різних способів оплати та доставки дасть клієнтам варіативність при покупках. Створення текстових сторінок із корисною інформацією покращить якість обслуговування клієнтів. Додавання банерів допоможе акцентувати увагу відвідувачів на важливих речах.

Важливо створити зручну структуру сайту, яка дозволить швидко та зрозуміло переміщатися у потрібні розділи інтернет-магазину. Для цього власник має реалізувати каталог товарів, у якому асортимент грамотно розділений за категоріями. Додати якнайбільше корисних фільтрів для швидкого пошуку потрібних товарів. Наповнити опис та характеристики товарів максимально корисною інформацією.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Робота з клієнтами

Для успіху інтернет-магазину, високий рівень обслуговування клієнтів не менш важливий, ніж якість товарів. Крім швидкої обробки замовлень та ввічливого спілкування, власник магазину має вести клієнтську базу. Потрібно збирати інформацію про покупців, яка у подальшому допоможе якісніше обслуговувати їх. Наприклад, знаючи історію замовлень, ви зможете робити більш актуальні пропозиції для клієнтів.

Магазин зробив пропозицію на основі історії замовлень

Для ефективної роботи з клієнтами важливо використовувати систему CRM. CRM автоматизує безліч бізнес-процесів, веде повну клієнтську базу, зберігає історію спілкування та багато іншого. Якщо ви з яких-небудь причин не використовуєте систему обліку, то прочитайте нашу статтю, в якій ми розповіли, що таке CRM і для чого вона потрібна.

Маркетингова діяльність

На будь-якому етапі існування бізнесу одне з основних занять продавця — це просування інтернет-магазину. Підприємець повинен інвестувати у рекламу та шукати способи залучити або утримати клієнтів. Від просування бізнесу залежить його розвиток — без реклами магазин не зможе вийти на нові аудиторії клієнтів та збільшити свої продажі.

Для якісного просування не обов'язково використовувати всі види реклами — достатньо знайти кілька найефективніших для вас каналів продажу. Наприклад, на Хорошопі ви можете вивантажити товари на українські маркетплейси та Google Shopping, а потім додати до цього таргетовану рекламу. Для зручності вам знадобиться маркетингова стратегія інтернет-магазину – у нашому матеріалі ми зібрали всі основні інструкції щодо просування.

Ведення звітності

Для оцінки своєї роботи, ефективності просування та кращої взаємодії з клієнтами — інтернет-магазину потрібно вести звітність. За різними метриками, ви зможете зрозуміти який результат приносять ваші дії і чи потрібно вносити зміни. Наприклад, знайти падіння трафіку або побачити, що вартість замовлень занадто дорога і якийсь вид реклами вам не підходить. Найважливішу інформацію про роботу інтернет-магазину можна отримати з Google Analytics. Сформувавши за допомогою цього інструменту необхідні звіти, ви завжди знатимете, що відбувається з вашим бізнесом.

Крім вирішення внутрішніх питань, вести звітність необхідно для податкового контролю. Продавець, зареєстрований як ФОП, має регулярно подавати звіти про доходи та сплату податків. У цьому плані бізнес під час війни став легшим, тому що держава послабила податковий контроль на період воєнного стану.

Найм персоналу

Разом із розширенням бізнесу, власнику все складніше поратися з інтернет-магазином самостійно. Поступово доведеться наймати працівників, які допомагатимуть у роботі, адже від цього залежить якість обслуговування клієнтів. Як мінімум, вам знадобиться менеджер для обробки та збору замовлень. Він візьме на себе частину рутинної роботи та у вас буде більше часу на стратегічний розвиток бізнесу.

Для ведення податкової звітності найміть бухгалтера на аутсорсі. Звичайному інтернет-магазину немає сенсу тримати бухгалтера в штаті, тому краще заощадити гроші. Також на аутсорсі ви можете найняти спеціаліста з реклами, який просуватиме інтернет-магазин. Універсального фахівця, який займався б одразу всіма каналами просування немає. Послуги маркетингових агентств коштують недешево, тому перед наймом визначтеся з пріоритетним напрямком. Можливо, це буде контекстна реклама Google Ads, SEO чи щось інше.

Організація роботи через підрядників може дати відмінний результат. Наприклад, у штаті компанії Tattooshka числиться всього 5 людей, а багато завдань виконують спеціалісти на аутсорсі. При цьому магазин продає понад 50 тисяч одиниць продукції на місяць та має дистриб'юторів за кордоном. Власниця бізнесу навіть не контролює роботу всієї команди — вона синхронізувала всі процеси на початку, а далі персонал працює на довірі. Радимо подивитися наше інтерв'ю із засновницею компанії Tattooshka, щоб дізнатися, як керувати інтернет-магазином.

Новий коментар
Оцінка